לא מבטיחים שתגיעו לסין, אבל כן רוצים כי תבטיחו לעצמכם עתיד מוצלח בתחום לימודי רפואה סינית! בואו לדעת יותר על המוסדות המובילים בארץ. מלאו עכשיו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם עם הצעות וייעוץ מהיר.

רפואה סינית הינה שם נרדף כמעט לרפואה משלימה. התחומים המגוונים שיש לרפואה זו להציע, שיטות טיפול, אמצעים וכלים הנוגעים בקהל המטופלים בדרכים אחרות ומוכיחות את יעילותן. השיטה הינה משלימה לטיפולים הקונבנציונאליים המקובלים בעולם הרפואה. רפואה סינית אף נהיית מועדפת בתחום רפואת מניעת המחלות. ולא רק בריפואן. מה שמייחד את לימודי רפואה סינית הינו הרעיון שאין רק לרפא מחלות יש גם להקדים תרופה למכה, וללמוד איך להימנע מן המחלות מלכתחילה.

אלפי שנים וגם היום:

רפואה סינית הינו רפואה בת אלפי שנים שמחברת בין גוף נפש ורוח. הרפואה הסינית היא חלק מהרפואה הטבעית האלטרנטיבית, שנותנת מענה כיום להמון מחלות ובעיות מבלי להיזקק לתרופות ולרעלים שנותנים לנו ברפואה הרגילה.
הרפואה הסינית הינה עתיקה מאוד אך התפתחה מאוד בשנים האחרונות ויצרה שיטות שונות של אבחון וטיפול שהמטרה היא בעצם מניעת מחלות וריפוין. השיטה ייחודית, מבוקשת והוכיחה את אמינותה בארץ ובעולם כולו.

הרפואה הסינית כוללת בתוכה תחומים רבים ובהם: אוקופנטורה (דיקור), צמחי מרפא, שיאצו, טווינא ותזונה אשר יחד יוצרים כוח טיפולי רב עוצמה במטרה להבריא את האדם החולה ולהתאים לכל אחד את מה שמתאים לו ביותר. כל מחלה יש לה את התחום המתאים ומטפל בה והטיפול שונה מאדם לאדם.

ביקוש גדל והולך למטפלים:

כיום הרפואה הסינית נכנסה גם כשירות המוצע ללוקחות קופות החולים, ועקב כך נוצר ביקוש הולך וגדל לכוח אדם של מטפלים בתחום זה. לימודי רפואה סינית פותחים עולם חדש ומרתק למי מאלו המעוניינים להשתלב בתחום זה. הנושאים מרתקים, מורכבים חלקם קשים ומאתגרים,אך לכל נושא יתרונותיו הרבים, ויכולות הטיפול דרך שיטה זו או אחרת מעניקים הן למטופל והן למטפל סיפוק עצום.

גם לכם חכם סיני אמר פעם שרפואה סינית תוביל את המחר? גם אם לא! הירשמו כבר עכשיו לקורס מומלץ והבטיחו את מקומכם! נציגי מוסדות הלימוד המתקדמים ביותר לרפואה משלימה מחכים לפנייתכם.

תכנית הלימודים:
בלימוד רפואה סינית ראשית יש להגיע בגישה שאכן רוצים לעזור לאנשים ועל דרך הלימוד גם אפשר להגיע לטיפול עצמי, ושיפור אורח חיים. הלימודים אורכים כ4 שנים, בהם נלמדים גישות ושיטות טיפוליות רבות ומגוונות אשר ניתן להתאים אותן על פי אבחון הנעשה דרך העין, לשון, בדיקת דופק ושאר סימנים וסממנים אחרים שילמדו במהלך תכנית הלימודים.

הכשרה ברפואה סינית הינה מורכבת ומכילה בתוכה אחריות רבה של מטפל מול מטופל הדורשת רצינות ואפשרות שיוך הטיפול לקבלת התוצאה הטובה ביותר עבור המטופל.

מטפל ברפואה סינית בנוסף להיותו מרפא מחלות במסגרת טיפוליו, הוא גם מונע מחלות בצורה המקנה אורח חיים הן למטופל והן למטפל עצמו.

נושאי לימוד רבים ומגוונים:
נושאי הלימוד נוגעים בתחומים:
אנטומיה, פיזיולוגיה, פרמקולוגיה, פתולוגיה, שיטות אבחון, אינטראקציה בין מטפל למטופל, מטרת הטיפול, דיקור, תרגולי הרחה,כיצד לנהל מרפאה ועוד.

בנוסף ישנן שיטות טיפול כגון: אבחון על ידי מדידת דופק, דיקור, תרגול פיזי, תזונה טבעית, צמחי מרפא, מגנטים, כוסות רוח, נשימות ועוד.

המאפיין את הרפואה הסינית הינו לימוד תכונות הטבע וכיצד הוא מתנהל ועל ידי מעקב ולימוד ניתן לבחון את השפעת הטבע על האדם ולהוציא את המיטב מסיטואציה זו, על מנת לטפל בו.

קורס רפואה סינית
שיטות הרפואה הסינית הוכיחו את עצמן עם השנים בכך שעזרו לאנשים רבים ולא אחת משולבות שיטות אלו במקביל לרפואה הקונוונציונאלית. בעזרת שיטות אלו ניתן לעזור ולפתור הרבה בעיות ולעזור להרבה אנשים הן בבעיות רפואיות והן בקשיים שבפניהם הם עומדים.
במהלך קורס רפואה סינית לומדים כי כל התהליכים הקיימים בטבע קיימים גם באדם ואם נבין את זה נבין את רזי החיים ונלמד גם כי האדם הוא חלק בלתי נפרד מהטבע. הוא משפיע על הטבע ובמקביל אף מושפע ממנו.

עבר, הווה ועתיד בתחום אחד מרתק! מעוניינים להיות המטפלים מובילים? אנו שמחים להציג בפניכם את מוסדות הלימוד המובילים בתחום של לימודי רפואה סינית! פנו אלינו כעת ואנחנו נשוב עליכם עם כל התשובות, המחירים והקורסים המובילים בתחום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here