בודאי שמעת ובודאי קראת לא מעט על ההתעניינות הגוברת והולכת בנושאי קורס לדיקור סיני. ולא לחינם. כיום גם הרפואה המערבית מבינה את חשיבות הדיקור הסיני. זה הזמן להתמקצע, זה הזמן לפתוח דלת אל עולם הרפואה האלטרנטיבי! לקבלת מידע נוסף והטבות צרו עימנו קשר כעת!

שניים סינים:
לימודי דיקור סיני עוסקים בשיטת ריפוי טבעי מהעתיקות ביותר בעולם ומהמוכחות ביותר בתוצאות שלה.
מקורה בסין והיא בת למעלה מאלפיים שנה, במהלכן התפתחה רפואה עממית זו והפכה לאחת המבוקשות ביותר מאחר והמטופלים מדווחים על שיפור ניכר במצבם הבריאותי.

בסין ענף זה נלמד במסגרת לימודי הרפואה ובכל בתי החולים והמרפאות שם, יהיה רופא העוסק באקופונקטורה, הלא הוא הדיקור הסיני.

אז כאמור, כיום אנו בהחלט מבינים כי יש קשר בין גוף ונפש כפי שבארצות מזרח אסיה ובסין בעיקר אומרים כבר אלפי שנים. באמצעות הטיפולים המייחסים חשיבות לחיבור גוף ונפש ניתן בהחלט לפתור בעיות רבות עד מאוד.

דוקרים ונהנים:
לימודי דיקור סיני מקנים כלים ומיומנויות בשיטת טיפול שמוכיחה את עצמה לאורך השנים, ובכלל יש בארץ מגמה לחקיקת חוק שיגדיר את המדקר הסיני כרופא לכל דבר.

בקורס דיקור סיני נרכש ידע באבחון המחלה תוך בדיקת הלשון, דופק ושאלות מנחות אל המטופל, קביעת אזורי הדיקור לפי מקורות וזרימת האנרגיה בגוף, אופן השימוש במחטים, באזורים הנבחרים בגוף או בראש, שימוש בכוסות רוח, הבנת האנטומיה ופיזיולוגיה של הגוף גם מאספקטים של רפואה מערבית ועוד.

בחלק מן המכללות קיימת האפשרות לעבור את ההתמחות בסין עצמה, באחד מבתי החולים שם ואף להמשיך ללימודי תעודה אקדמאית למרות שיש לזכור כי אינה מוכרת בארץ ולא תיחשבו כאן רופאים, לפי בגדרות הרפואה הקיימים בישראל.

אם נושא זה מעניין אותך זה הזמן לפנות אלינו וללמוד בצורה מעמיקה את נושא האנרגיות ויכולות הריפוי אשר קשורות אליהן באמצעות לימודי דיקור סיני. זה הזמן להתחיל. השאירו פרטים אישיים כעת באתר ואנחנו נשוב אליכם עם כל המחירים הייעוץ והקורסים הטובים ביותר.

מרכזי אנרגיות בגוף מהם?
כיום מדברים רבות על נושא מרכזי אנרגיות בגוף.  על מה למעשה מדובר. בגוף יש שמונה מרכזי אנרגיות (צ'אקרות) אשר בהם משתמשים בשיטות הריפוי השונות, אך בעיקר אנו עובדים איתם בעבודת לימודי דיקור סיני.

צ'קרה ראשונה נמצאת בבסיס עמוד השדרה וצבעה אדום – היא קרובה מבחינת האנרגיה לאדמה – לחומר.

צ'קרה שנייה נמצאת מתחת לטבור וצבע אדום. היא קשורה ליצירתיות, מיניות, דחפים ורצונות, תנועה ספורט ועוד.

צ'קרה שלישית נמצאת מעל הטבור מקלעת השמש וצבעה צהוב ומתעסקת בשיתוף פעולה, שייכות, אימהיות, בטחון פנינה והרמוניה.

צ'קרה רביעית נמצאת במרכז הלב צ'קרת הלב וצבעה ירוק – היא מקושרת לנתינה, אהבה, אמונה, וריפוי.
צ'קרה חמישית נמצאת בגרון וצבעה כחול. היא קשורה לתקשורת, ליצירה לרעיונות חדשניים לחוש הומור ועוד.

צ'קרה שישית היא העין השלישית והיא נמצאת בין הגבות וצבעה סגול. היא קשורה לאינטואיציה, מודעות עצמית, ריפוי, למידה והעל חושי.

הצ'קרה השביעית – הכתר – נמצאת מעל הראש וצבעה לבן. היא קשורה אל הרוחניות והיכולת האינטליגנציה, אחדות, מנהיגות, זיכרון ועוד.

קורס דיקור סיני הוא היהלום בכתר הרפואה האלטרנטיבית. באמצעות לימודי דיקור סיני אתה יכול לרפא בצורה מקצועית ביותר את המטופלים שלך.

זה הזמן להתחיל להשפיע. זה הזמן לקריירה  מכניסה ומהנה. לפרטים נוספים אתם מוזמנים למלא את הטופס המקוון ואנו נשוב אליכם במהרה עם כל הפרטים הרלוונטיים עבורכם יחד עם עלויות מועדים ובתי ספר מומלצים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here