אם גם אתם מעוניינים ללמוד מקצוע מרתק ומעניין מקומכם איתנו. לימודי רפלקסולוגיה במרכז, צרו קשר לקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר שאי אפשר לסרב לה! 

לימודי רפלקסולוגיה במרכז יכולים להגשים לכם את החלום להפוך למטפלים ברפואה משלימה ולעזור לאנשים. בנוסף לכך, תוכלו להעמיק את הידע שלכם אודות גוף האדם ונפשו ותוכלו למצוא עבודה מאתגרת ומלאת סיפוק אישי והגשמה עצמית בתום הלימודים.

אם אתם מחפשים מקצוע מספק, מרתק ומאתגר השאירו את הפרטים האישיים שלכם בטופס המקוון באתר ונשמח לענות על שאלותיכם ולראות גם אתכם בין אלפי תלמידנו המרוצים!

תכני הלימוד:
לימודי הרפלקסולוגיה כוללים בתוכם שילוב של רפואה מערבית ומדעים הכוללים שעורים באנטומיה ובפיזיולוגיה של גוף האדם לצד קורסים ברפואה משלימה כמו שיעורי רפלקסולוגיה המלמדים על המפה הרפלקסולוגית, ילמדו טכניקות אבחון וטיפול וכמובן יהיו גם התנסויות מעשיות על מנת לתרגל את חומר הלימוד.

קורס רפלקסולוגיה תנאי קבלה :
לימודי רפלקסולוגיה במרכז מתאימים למועמדים בעלי 12 שנות לימוד ואינם דורשים פסיכומטרי או ציונים גבוהים בבחינות הבגרות כך שהלימודים פתוחים כמעט לכל מי שמעוניין לרכוש ידע בתחום המרתק. כל מועמד יעבור ראיון אישי לפני הקבלה ללימודים.

אפשרויות תעסוקה בגמר הלימודים:

לאחר סיום הקורסים וקבלת תעודת הסמכה אפשרויות התעסוקה רבות ומגוונות. ניתן לעבוד במגזר הציבורי כמו לדוגמא בבתי חולים או בקופות החולים. ניתן לעבוד גם בבתי מלון או בספא או לעבוד במגזר הפרטי. כמובן שבוגרים מתאימים יוכלו בהמשך הדרך ללמד בעצמם שעורי רפלקסולוגיה במידה וירצו.

לקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר שאין לה מתחרים צרו איתנו קשר ותוכלו גם אתם להתחיל ללמוד במהרה במקום מוביל בתחום. אחד מנציגנו ישמח לחזור אליכם עם כל המידע הדרוש לכם!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here