אם איזון בין גוף לנפש מעניין אתכם, זהו הזמן המושלם להירשם אל לימודי רפואה משלימה במוסדות המובילים והמוכרים! מלאו את הפרטים בדף המקוון ותיהנו ממגוון הטבות, הנחות והמלצות למסלולי לימוד מרתקים ומאתגרים.

בשנים האחרונות ישנה מודעות ודרישה הולכת וגדלה מצד האוכלוסייה המטופלת בשיטות קונבנציונאליות, ומצד האוכלוסייה הבריאה המחפשת טיפולים מונעים לתחום הרפואה המשלימה.

עקב הדרישה חלה עלייה חדה בנרשמים אל לימודי רפואה משלימה. לימודים המשלבים בתוכם מגוון רחב של שיטות טיפוליות והתמחויות המעניקות ידע נרחב, טכניקות, מיומנות וכלים ליישום שיטות אלה. קיימים כמה וכמה סוגי מסלולי לימוד – מסלולי לימוד מקיפים ומעמיקים ומסלולי לימוד קצרים המעניקים נגיעות בתחום הרפואה המשלימה.

לימודי רפואה משלימה

לעיתים משולבות הרפואה המשלימה עם הרפואה הקונוונציונאלית. כאשר הרפואה המשלימה מטפלת במכלול של בעיות רפואיות והטיפול נעשה בדרך טבעית ויכולה לתת פתרון מצוין ומענה להרבה מכאובים, כאשר העניין המרכזי הוא כי הגוף מרפא את עצמו.

הרפואה המשלימה אינו תחליף לרפואה הקונוונציונאלית שמטפלת במקרים קשים אך יכולה לעבוד במקביל אליה. אך בהרבה מקרים הרפואה המשלימה יכולה כן להחליף את הרפואה הקונוונציונאלית והיא עושה זאת ביעילות רבה.

הקשיבו לעצמכם:
על מנת לבחור את המסלול המתאים ביותר עבורכם, חשוב כי תבינו מה ברצונכם להעניק תחת לימודי רפואה משלימה. ישנם טיפולים המשלבים מגע, ריח, טעם והרגלי תונה, ישנם טיפולים הנוגעים רק בתחום אחד. ככל שמסגרת הלימודים מעמיקה ומקנה כלים חזקים ליישום השיטה כך מובטח כי ראשית תצאו מטפלים מקצועיים ומוסמכים יותר ואף תוכלו לטפל ולסייע ביתר הצלחה במטופלים אשר יגיעו אליכם.

מחפשים מידע על רפואה משלימה? רוצים ללמוד תחום מבוקש ולבסס דרך חיים איכותית? הירשמו כבר עכשיו! ונציגי מכוני הלימוד המובילים יצרו עמכם קשר בהקדם! בואו להתקדם אל עתיד טוב יותר!

קשר חזק:
במהלך לימוד רפואה משלימה הסטודנטים למדים לראות ולבנות קשר ביניהם לבין המטופלים. דרך אבחון ואבחנה מסייעים להגיע לאיזון נפשי המוביל בשילוב לאיזון פיזי.
המטפל והמטופל צומחים יחד משורש הבעיה או המחלה אל הטיפול בה ועל ידי כך מטפלים בחולה ולא במחלה. ההסתכלות על האדם במכלול, והטיפול בו כמכלול שלם של רגש, נפש וגוף מעניקה טיפול מקיף המזין ופותח ערוצי אנרגיות חסומים, ראייה שונה על גופנו והבנה כי אין מחלה אלא יש חולה עם נפש וגוף אותם יש לאחד ובמכלול לטפל.

הרפואה המשלימה:
מבססת את תורתה ושיטות הטיפול הרבות והמגוונות בהנחה כי האדם הוא חלק בלתי נפרד מן הטבע. נוגעת בשורש הבעיה ואינה מנסה לכסות אותה או לטפל רק בתפוח רקוב אחד. במהותה הינה רפואה מונעת.היות וחיי האדם אינם שלווים ומאפשרים איזון בין כל חלקיו הן הנפשיים והן הפיזיים, הרפואה המשלימה מעניקה את הכלים הראויים לנסות לחזור להרמוניה ולאיזון של האדם מול הטבע ולבסס את המצב הבריאותי הטוב ביותר עבור האדם.

תנאי קבלה ללימודי רפואה משלימה:
תנאי קבלה אל מכללות רפואה משלימה כוללים ראיון קבלה אישי על מנת לראות מהו הפוטנציאל של כל מועמד להפוך למטפל אמפאטי ומסור ומבדק התאמה. אין צורך בציונים גבוהים בבחינות הבגרות או במבחן הפסיכומטרי על מנת להתקבל ללימודים.

תחומי הלימוד במסלולי הלימוד:

לימודי רפואה משלימה כוללים בתוכם מבחר רב של קורסים ותחומי לימוד וכל אחד יכול לבחור ולהתמקצע בתחום מסוים בהתאם להעדפתו האישית. בין התחומים הרבים תוכלו למצוא קורסים ברפואה סינית, ריפוי דרך צמחי מרפא, רפואה הוליסטית, שיאצו, רפלקסולוגיה ועוד תחומים רבים.

אפשרויות תעסוקה לאחר הלימודים:
סטודנט שסיים את מסלול הלימוד ועבר הכשרת מעשית יוכל להשתלב בעבודה במגזר הציבורי ולעבוד באחת מקופות החולים. כמו כן, ניתן למצוא עבודה בבתי מלון, בתי הבראה או ספא וכמובן ניתן לעבוד באופן פרטי בימים ובשעות המתאימות לכם. סטודנט שיבחר יוכל ללמד בעצמו באחת מהמכללות לרפואה משלימה לאחר שיצבור ניסיון.

אם אתם מחפשים להכיר רפואה קצת שונה שעוזרת לפתור בעיות בדרך קצת אחרת וללא תרופות. קורס רפואה משלימה הוא הקורס עבורכם. רפואה משלימה זהו עולם ומלואו הנותן מענה מעבר למה שהרפואה הרגילה נותנת. עכשיו זו ההזדמנות עבורכם להיחשף למקצוע מעניין ולשמוע עוד פרטים ללא כל התחייבות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here