רוצים ללמוד את המקצוע המפנק ביותר? קורס עיסוי באבנים חמות נפתח! קורס ייחודי המשלב טכניקות עיסוי, טיפולים פרקטיקה וחומר עיוני! אל תבזבזו זמן מיותר! רוצים לקבל הצעות מחיר? מלאו את הטופס המקוון ושלחו!

הטיפול האהוב על כולם:

עיסוי אבנים חמות הינו עיסוי אשר אהוב על כולם. זהו עיסוי הנמצא בראש העיסויים בספא, רפואה משלימה, וכל מי שרוצה להתפנק מבקש עיסוי זה. היות והביקוש עלה, כך עלה הצורך במעסים אשר למדו קורס עיסוי באבנים חמות. הדרישה המתגברת  במלונות, מרפאות פרטיות, מרפאות ציבוריות, עוסקים עצמאיים ועוד שלל מקומות אשר מבקשים את  המשאב האנושי של מעסים, עם רקע וניסיון בעיסוי באבנים חמות  – דרישה אשר הולכת וגדלה.

מהו הקורס?
טיפול עיסוי באבנים חמות מאופיין בהנחת אבני בזלת בטמפרטורה גבוהה על גוף המטופל ניתן גם לשלב אבנים קרות כאשר שילוב זה יוצר שינוי טמפרטורה קיצוני המעודדות תגובות פיזיות חיוביות ועוזרות בריפוי, איזון אנרגטי, מסייע בהרפיה של הגוף והנפש, מחזק את מערכות הגוף, משפר את זרימת הדם, טיפול במערכת העיכול, תפעול תקים של הלימפה המסייעת בסילוק פסולת ורעלים מן הגוף. עיסוי באבנים חמות שייך לתחום ה"תרמותרפיה" ברפואה המשלימה ויכול להיות רפואי היות והעיסוי מסייע בנושאים הקשורים לרקמות רכות, הומואפטי, הוליסטי.

אם אתם מעוניינים להיות מטפלים דרך מגע, מלאו את הטופס המקוון ונציגי מכוני הלימוד המובילים בארץ יחזרו אליכם עם הצעות מחיר, מידע מקיף ומענה על כל שאלה על קורס עיסוי באבנים חמות!

עיסוי באבנים חמות:
עיסוי זה אינו מנת חלקם של הזקוקים לטיפול או עיסוי מבחינה רפואית. זהו טיפול המוענק לאנשים בריאים המחפשים את הרוגע והשלווה, התחושה שגופם נרגע עקב שימוש באבנים חמות על גופם. מי שחווה עיסוי זה יודע שזהו מהטיפולים המפנקים שיש לעולם העיסויים להציע.

רוצים ללמוד עיסוי באבנים חמות? מבולבלים היכן ומתי? אנחנו דאגנו לכם בנושא זה! ליקטנו עבורכם את מכוני הלימוד הטובים ביותר, המחכים לפנייתכם דרכנו! עליכם רק למלא את הדך המקוון ולשלוח! כל כך פשוט שצריך רק ל"עסות" קליק ולשלוח!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here