מעוניינים להיבחן במקצוע לימוד מרתק שיעשיר אתכם ויתרום לידע הכללי שלכם? בגרות בגיאוגרפיה עוסקת במגוון נושאים מעניינים ואקטואליים. לקבלת מידע נוסף על קורסי השלמת בגרויות נשמח אם תשאירו פרטים אישיים בטופס שבאתר!

גיאוגרפיה? 
בחינת בגרות זו כוללת בתוכה נושאים רבים ומגוונים ובודקת את בקיאות הנבחנים בחומר. בנוסף, כוללת הבחינה גם קטע ניתוח של טקסט לא מוכר (unseen) ולכן נדרשת הבנה ויכולת ניתוח של החומר.

גיאוגרפיה איננה נחשבת לבגרות חובה ולכן לא כולם נבחנו בה בתיכון. אם החלטתם להשלים בגרויות ולהיבחן במקצוע מאוד מעניין, העוסק במגוון נושאים אקטואליים ומעניינים כמו לדוגמא בבעיית המים בעולם, כדאי לכם להירשם ללימודים רק אצל מיטב המורים המלמדים את התחום.

אם גם אתם מעוניינים ללמוד חומר מעניין נשמח להמליץ לכם על קורסי השלמת בגרויות המועברים על ידי מיטב המורים. לקבלת מידע נוסף השאירו שם וטלפון באתר ונחזור אליכם בהקדם עם הצעות מחיר אטרקטיביות!


גיאוגרפיה? מה לומדים?

בגרות בגיאוגרפיה איננה מקצוע חובה על מנת לקבל תעודת בגרות מלאה. אם החלטתם להשלים את תעודת הבגרות וללמוד גיאוגרפיה כדאי לכם להירשם לאחד ממכוני הלימוד בהם מלמדים מורים מקצועיים המנוסים בהכנה לבגרות שידעו לכוון אתכם בדיוק כיצד ללמוד ולהצליח בבחינה.

אז על מה נבחנים בבחינה?
–  במסגרת 3 יחידות לימוד, נבחנים על גיאוגרפיה של ארץ ישראל , גיאוגרפיה של המזרח התיכון וגם קטע ניתוח של טקסט לא מוכר – ניתוח תופעות יסוד במרחב.
– בחינת הבגרות בהיקף של 5 יחידות כוללת בנוסף בחירה של 2 נושאים מתוך 3 התחומים וביניהם – האדם במרחב החברתי והתרבותי וכדור הארץ והסביבה

איך עוברים את בחינת הבגרות ונשארים בחיים?
חומר הלימוד לבחינה מאוד מרתק ועוסק בעניינים הקשורים לחיי היום יום של כולנו. אתם יכולים להחליט האם אתם נבחנים ברמה של 3 יחידות לימוד העוסקות בגיאוגרפיה של ישראל ובגיאוגרפיה של המזרח התיכון. כמו כן, תישאלו שאלות על קטע שלא למדתם ותצטרכו לנתח תופעה מסוימת על סמך הידע שצברתם בלימודכם.

אתם יכולים להרחיב את הלימודים ולהיבחן ברמה של 5 יחידות לימוד ולקבל בונוס על מקצוע מורחב. חומר הלימוד מורכב מחומר הלימוד של 3 יחידות הלימוד ובנוסף תישאלו שאלות על כדור הארץ והסביבה ושאלות בנושא אקולוגיה.

תעודת בגרות מלאה עם ציונים טובים היא המפתח שלכם לעתיד, לכן חשוב לשפר ולהצליח בכל מקצועות הבגרות בכדי להגיע לתעודה עם ציונים גבוהים ועתיד ורוד.

איך אפשר ללמוד ולעבור בגרות בגיאוגרפיה בקלות?
– התייחסו אל החומר לא כאל חומר לימודי ייבש שיש לשנן אותו אלא כמידע חדשותי. החומר הוא מעניין מאוד ונוגע בבעיות האקטואליה של מדינת ישראל. בקריאת החומר נסו להבין את הנקודות המשפיעות על זמננו.

– התיידדו עם האטלס. מאחר ובבחינה מותר השימוש באטלס כרטא (משנת 93 ואילך) או אטלס אוניברסיטאי החדש – רכשו את האטלס המתאים לכם כבר בתחילת הלימודים לבחינה ועבדו עימו במקביל במשך כל זמן הלימודים. אטלס חדש שלא נפתח ולא הכרתם אותו לעומק כבר לפני הבחינה, לא יהיה לכם לעזר רב במהלך הבחינה.

אם אתם נוהגים לקרוא עיתונים ונושאי האקטואליה ובעיות סביבתיות מענייניות אתכם, היבחנו בבחינת בגרות בגיאוגרפיה בהיקף של 5 יחידות. היקף היחידות המוגבר יזכה אתכם בבונוס ויכולתכם לשפר את ממוצע הבגרויות תגדל.

מבין כל בחינות החובה לבגרות, בחינת הבגרות בגיאוגרפיה נחשבות לקשות ביותר – אך האם זה באמת כך? לא חייב! בואו לשמוע על הקורסים המומלצים שלנו שיסייעו לכם למצוא את בתי הספר והקורסים הטובים ביותר. מלאו את הטופס המצורף ונציגנו ישובו אליכם עוד היום עם כל הפרטים וההטבות!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here