השלמת בגרויות היא ללא ספק השלב הראשון בדרך ליצירת מקפצה נהדרת לחיים ולקריירה מושלמת. אל תפספסו את ההזדמנות שלכם לקבל את "המפתח לחיים" בקלות בעזרת המומחים הטובים והמנוסים ביותר בתחום!

אין זה סוד כי תעודת בגרות מלאה ומפוארת מהווה את כרטיס הכניסה שלכם למיטב מסלולי הלימוד האקדמי במכללות ובאוניברסיטאות הטובות ביותר ברחבי הארץ. ציוני הבגרות שלכם בשילוב שיקלול ציון הפסיכומטרי, יקבע למעשה את המסלול האקדמי שבו בסופו של דבר תלמדו. תעודת בגרות מלאה תעניק לכם כרטיס כניסה מלא למגוון אפשרויות לימוד בלתי מוגבלות שתמיד חלמתם.

השלמת בגרויות בתל אביב – דרישות בסיסיות:
תעודת בגרות מלאה כוללת בתוכה מגוון מקצועות בחירה וחובה בסך של 20 יחידות לימוד לפחות. במידה ולמדתם במסלול טכנולוגי תתדרשו להיבחן ב – 21 יחידות לימוד. הזכאות לבגרות מלאה ניתנת למי שנבחן בהצלחה בשבעה מקצועות חובה ובמקצוע מוגבר אחד לפחות.

מהם מקצועות מוגברים?
מקצוע מוגבר הוא מקצוע בו ניתן להיבחן בהיקף של 4 או 5 יחידות לימוד. ניתן לבחור במקצוע מוגבר שאינו מקצוע חובה או להיבחן במקצוע חובה מוגבר לדוגמא שלוש יחידות אנגלית כחובה ועוד 2 יחידות מוגבר. כיום ניתן להיבחן במקצועות ייחודיים במיוחד כגון: פסיכולוגיה, ימאות, יידיש, עיצוב שיער, סינית ועוד. כל זאת במטרה לאפשר לכמה שיותר נבחנים להיות זכאים לתעודת בגרות מלאה.

מקצועות החובה בתעודת הבגרות כוללים:
יחידת לימוד באזרחות.
שתי יחידות לימוד בתנ"ך, לפחות.
שתי יחידות לימוד בהיסטוריה.
שתי יחידות לימוד בספרות או במחשבת ישראל.
שתי יחידות בהבעה עברית (אחת בלשון ואחת בחיבור).
שלוש יחידות לימוד באנגלית, לפחות.
שלוש יחידות לימוד במתמתיקה, לפחות.

השלמת בגרויות בתל אביב כל מוסדות החינוך:

לא באמת משנה מדוע החלטתם לשפר או להשלים את מבחני הבגרות שלכם, קיימים בשוק מגוון רחב של מוסדות לימוד המציעות לכם מגוון רחב של מסלולי לימוד והכנה לבגרות בקורסי לימוד שיתאימו באופן מושלם לצרכים האישיים של כל אחד מכם מבלי לפגוע או לשבש את שגרת יומכם. יש לימודי ערב לאנשים עובדים, קורסי הכנה לבגרות לחיילים משוחררים, קורסי הכנה לבגרות לחרדים בהפרדה מוחלטת בין גברים לנשים ועוד.

בין מוסדות הלימוד המציעים השלמת בגרויות בתל אביב ניתן למנות את רשת אנקורי, רשת קידום, תיכון תל אביב, רשת מכללות מעוף, סמינר הקיבוצים, בית ספר "חרשן" להשלמת בגרויות ועוד.

כל הפרטים על אפשרויות הלימוד, הקורסים, המורים הכי טובים כאן לפניכם באתר בפשטות, נוחות ובקלות!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here