קרדיט Canva

הדרך הטובה ביותר ללמוד מוסיקה בצורה טובה ואיכותית זה באמצעות קונסרבטוריון מקצועי ואיכותי אשר דרכו למעשה לממש את חלום הנגינה שלכם, השירה, וכן הריקוד. כמו כן בשביל בחירת הקונסרבטוריון המושלם ביותר עבורכם ישנם מספר דגשים והם:

  • איכות- איכות הניסיון כמובן נמדדת על ידי מורים מעולים ותותחים למוסיקה אשר ילמדו אתכם לנגן על כלי שתמיד חלמתם.
  • כלים- כמו כן מקום מושלם ללימודי מוסיקה נמדד גם בסוגי הכלים אשר יש בו, בין אם זה חלילית, חליל, קלרנית, סקסופון, פסנתר, כינור, ויולה, צ'לו, תופים, קסילופון, מרימבה ועוד.
  • תזמורות- למעשה תוכלו ליהנות מתזמורת מדהימה ואיכותי וליצור הרמוניה ואיכות ברמה הגבוהה ביותר וכן להשתלב במהירות ותוך תענוג צרוף.

לשם כניסה ללימודי מוסיקה תוכלו לפנות אליו למרכז יובל למוסיקה אשר הינה פועלת כעמותה לקדם את המוזיקה בעיר חיפה. אנו במרכז יובל בעלי וותק של יותר מ50 שנות ניסיון ונדאג עבורכם לחוויה מוסיקלית יוצאת דופן תוך כך שבמרכז שלנו לומדים כ250 תלמידים, בני נוער, ובוגרים מכל העיר. בנוסף לכך יש אצלנו מגוון רחב של כלי נשיפה מעץ, ממתכת, כלי קשת מיוחדים, כלי הקשה, גיטרות, וכן לימודי פיתוח קול ברמה הגבוהה ביותר שיש תוך הבאת מורים מיומנים במיוחד.

ללמוד גם בגיל מאוחר

בין אם אתם חובבי מוסיקה והינכם אומרים לעצמכם שאתם מעט מבוגרים אין לכם מה לדאוג בדיוק אנו כאן בשבילכם, דרכנו תוכלו לבצע לימודי מוסיקה למבוגרים וליהנות מכלי הקשה מדהימים, לימודי פסנתר ייחודיים, פיתוח קול וכן כלים נוספים ומדהימים. אנו במרכז שלנו נותנים את השירות שלנו לכלל הגילאים תוך הקפדה על תודעת שירות מדהימה ויחס חם ואישי. בנוסף לכך הכלים שלנו הינם כלים מובחרים במיוחד וכן אתם יכולים להגיע אלינו בכל גיל וליהנות מתזמורת מוסיקלית עשירה וכן מלימודי מוסיקה ברמה הגבוהה ביותר.

ריקוד אפריקאי ייחודי

אחד מהריקודים הייחודים ביותר הוא ריקוד הג'אז שכן ריקוד זה במקור שלו ריקוד אפריקאי מושלם. כמו כן בשביל לבצע לימוד ג'אז בצורה טובה ומקצועית יש צורך בבחירת המורים המושלמים ביותר שיש וכן כאלה אשר יעבירו את הלימוד באופן כיפי וייחודי. לשם כך תוכלו לפנות אלינו למרכז יובל למוסיקה ונדאג עבורכם לחוויית לימודי מוסיקה שלא הכרתם. אנו עמותה אשר הוקמה לפני יותר מ50 שנים במטרה לקדם את החינוך המוזיקאלי בעיר חיפה. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 04-8629787 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה \ שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here