כל פתיחת עסק חדש כרוכה בהשקעה עצומה במגוון תחומים. אחד התחומים הפופולריים בארץ הוא עסקי המסעדנות. אנחנו עם קשה עורף ולמרות העובדה שרב המסעדות שנפתחות לא מחזיקות מעמד יותר משנה, אין אנו נרתעים. אנשים רבים חולמים להקים מסעדה משלהם ויהי מה. פורטי ומרקין נמצאים כאן כדי לייעץ לכם בנושא תחזוק מסעדה ועוזרים לכם להחזיק את הראש מעל למים.

מה זה סומליה

בכל עבודה שהתחלנו, תמיד היה שם מישהו שחפף אותנו. וככל שידענו את העבודה טוב יותר, כך התייעלנו וריצינו את הלקוחות שלנו. תחום המסעדנות כמו תחומים אחרים מתבסס גם הוא על מכירות. הדרכת מכירות מאפשרת לעובד להבין את חשיבותו בכוח, מספקת לו כלים מקצועיים ואישיים ומגבירה את הביטחון האישי שלו כאשר הוא ניצב מעבר לדוכן, הבר או הקופה הרושמת. במהלך ההדרכה העובד לומד כיצד לנתח מצבים נכון ובכך להגביר את המכירות שלו. והכל עם חיוך.

יבש או חצי יבש

מי שמגיש יין חוץ מאשר למזוג, רצוי  שידע מהיכן הוא הגיע וכמה אנשים היו שותפים לייצורו. ידע זה כוח, את זה כולם יודעים. מלצר עם ידע זה כבר עושה  רושם. סדנת אלכוהול מקצועית אשר מקיפה את כל התחום המרתק הזה תוסיף למלצר אמינות וביטחון.

תביא פה שני מרטיני כחול און דה רוק.

עולם הקוקטיילים מתחלק לשני סוגים עיקריים: המתוקים והטעימים מצד אחד,  והמרירים והטעימים מצד שני. סדנת קוקטיילים כוללת היא  מאסט לכל ברמן שמכבד את עצמו. האיש שמאחורי הבר אמנם צריך להיות בעל כושר הקשבה, אבל הכנת קוקטיילים- זו המיומנות העיקרית שלו. המינון חייב להיות מדויק, וצריך לדעת להתאים את הקוקטייל ללקוח.

אפשר חשבון בבקשה

הארוחה התנהלה על מי מנוחות, המנות היו מעולות והמלצרית הייתה נחמדה וחייכנית (אמר אף אחד באף מסעדה). המלצר הוא השליח של המטבח, גם המנה המוצלחת ביותר  לא תעשה את העבודה במקרה של מלצר לא נחמד, או חסר ידע בסיסי. הדרכת שירות מלצרים היא כורך המציאות לכל מסעדה ששואפת להגיע לגדולות. רב ההמלצות  הפחות טובות מתייחסות לשירות ולכן כדאי מאוד שלמלצרים תהיה גישה לכל הידע הנדרש.

כאשר כל הקצוות מתחברים וכל בעלי התפקידים יודעים בדיוק מה לעשות, המסעדה מתקתקת, האורחים מרוצים, הקופה רושמת והמלצרים מחייכים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here