זה מתחיל מעסק קטן וחביב שלא פונים אליו לקוחות רבים, וגם ההזמנות אינן ממהרות להגיע. אז אתם מנהלים את העסק על אש נמוכה, אתם ועוד עובד אחד או שניים. אך כאשר העסק מתחיל לצמוח ולגדול, העניינים מתחילים להסתבך. העבודה הולכת וגדלה, המשימות הולכות ומצטברות ואתם מצדכם עומדים אובדי עצות אל מול אי הסדר השורר במשרד. טוב שיש היום את מערכת פריוריטי של חברת אי. אר. פי. גורו העושה סדר בכל הדברים.

למי מתאימה מערכת ERP

מערכת פריוריטי היא מערכת ERP משוכללת המתאימה למגוון רחב של עסקים. זו יכולה להיות חנות ספרים קטנה שבה יש צורך לבצע ניהול מלאי, מסעדה יוקרתית אשר צריכה להנפיק חשבוניות ללקוחותיה או משרד פרסום העובד עם הזמנות. כך או כך, למערכת פריוריטי יש את כל הכלים הדרושים כדי לספק לכם את הארגון והסדר אשר לו זקוק העסק שלכם.

מנהלים את המלאי

תוכנה לניהול מלאי מאפשרת לכם מעקב תמידי אחר המלאי שלכם. אם בעבר היה צורך לעקוב אחר כל פריט ופריט באופן ידני, הרי שהיום אפשר לעשות זאת בעזרת תוכנה משוכללת. התוכנה מאפשרת לכם להכניס תמונה של הפריט אל המחשב, לעדכן את התוקף ולבצע מעקב אחר ההזמנות. כך תוכלו גם לדעת איזה פריט יצא מהמלאי, אילו פריטים יש לחדש והאם קיימים במחסן שלכם פריטים פגי תוקף.

מנהלים את החשבונות

תוכנת הנהלת חשבונות היא שמחתו של כל רואה חשבון העובד בחברה. בעזרת התוכנה המשוכללת ניתן לבצע פעולות מורכבות ולהימנע מטעויות חישוב. כמו כן, התוכנה מאפשרת להנפיק חשבוניות או להוציא דוחות שונים, לדוגמה – דו"ח עבור ההזמנות שבוצעו החודש או דו"ח משכורות לעובדים.

קונים תוכנה לניהול עסק

תוכנה לניהול עסק יכולה לחסוך לכם זמן יקר. אבל כדי להפיק מהתוכנה את המיטב, חשוב לבחור בתוכנה מקצועית ואמינה. הצוות המציע לכם את תוכנת פריוריטי מתאים לכם את התוכנה אל העסק, תוך שהוא לומד על הארגון ועל דרישותיו. כמו כן, הצוות מבצע הדרכות עבור המשתמשים החדשים ובכל שלב ושלב ניתן לפנות לתמיכה הטלפונית ולקבל שירות מיומן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here