קורס עיצוב פנים

כל אחד שוהה במהלך חייו בשני מרחבים – חיצוניים ופנימיים. המרחבים הפנימיים בהם הוא שוהה הם הבתים הפרטיים, מקומות העבודה, חללים ציבוריים שונים בהם: חנויות, אולמות אירועים ובידור, מרפאות וכיוצא בזה. כל חלל פנימי כזה חייב להיות מותאם לצרכיו ויש צורך לעצב אותו באופן ייחודי.

קורס עיצוב פנים הינו קורס בו לומדים התלמידים על הדרכים המקצועיות והנכונות ביותר לעיצוב כל חלל. ניתן ללמוד באופן כללי אבל גם להשתלם באופן פרטני למקומות ספציפיים. מספר דוגמאות: בית צריך להקנות אווירה אינטימית וחמה, אולם אירועים – אווירה עליזה ונהנתנית, חנות אמורה להיות מעניינת, נאה ומושכת עין כדי שאנשים ישהו בה ויבצעו רכישות ועוד.

לימוד במכללות ובתי ספר

את רזי המקצוע לומדים במכללות ובבתי ספר המתמחים בתחום. הם בונים ומתכננים מסלולי לימודים אשר, מחד, מקיפים את כל התחום ומאידך, מתמקדים ספציפית בנושאים נבחרים. תכני הלימוד כוללים עיצוב חללים במבנים פרטיים וציבוריים, עיצוב מטבח פרטני בתוך בית, עיצוב תערוכות, עיצוב  ריהוט, ועוד. התלמיד רוכש  כלים מגוונים  המאפשרים לו להביע את כשרונותיו, היצירתיות והיכולות הטמונות בו לכדי מיצוי מקסימאלי, ובאופן כללי, להתמודד היטב עם אתגרי עיצוב. קורס מיוחד מוקדש ללימוד והכרת תוכנת אוטקאד הפופולארית שהינה אחד הכלים העיקריים בהכנת תכנית עיצוב. הלימודים כוללים בנוסף, הכרת סגנונות עיצוב, הכרת חומרים שונים בהם מרבים להשתמש ועוד.

תשתית מתאימה

לבית ספר מקצועי ומנוסה יש תשתית המאפשרת לו העברת כל התכנים באופן הראוי ביותר. יש חשיבות רבה מאוד ליחס אישי התורם מאוד לעיכול החומר ויישומו. צוות מורים נבחר בקפידה והוא משלב מרצים שמגיעים מהתעשייה ומהאקדמיה ואשר מכירים את כל ההיבטים הקשורים לתחום, הן מבחינה תיאורטית והן מעשית. הניסיון שברשותם מאפשר להם העברת החומר הנלמד בצורה נכונה וממוקדת תוך כדי הצבעה על הדגשים נדרשים. בעידוד בית הספר  יכולים התלמידים להשתתף בפורומים, בסדנאות ותחרויות בארץ ובחו"ל. על מנת לקבל חשיפה רבה בנעשה בתחום. כך, כל אחד יכול  להיחשף למגוון סגנונות עיצוב.

לימודים תיאורטיים ומעשיים

הלימודים הינם תיאורטיים, אבל גם משלבים תרגילים מעשיים וחווייתיים. הכול בהדרכה ובפיקוח של המרצים. משך הקורס נקבע על פי מגמת הלימוד  והתכנים אותם צריך ללמוד. בסוף התהליך ייבחן הבוגר, ולאחר עמידה בבחינות הוא יוכל להשתלב במקומות העובדה המוצעים. בית ספר בעל מוניטין מושך אליו מעסיקים רבים בתחום ובוגריו יכולים ליהנות מהקשרים של מנהליו ומרציו עימם. כמובן ,שכל בוגר יכול לפתח קריירה עצמאית כאשר הוא מוצא לנכון, וכאשר הוא בשל לכך מבינה אישית ומקצועית. התחום יצירתי, מעניין ומתחדש כל העת ויש בו מקום לדמיון ולהגשמה אישית. כל זאת, לצד פרנסה טובה כשכיר או כעצמאי. קורס עיצוב פנים מומלץ לבחור רק  במכללת מנטור בעלת שם נותן לו את נקודת הזינוק הראשונה ולקבל יחס אישי מצוות המרצים לכל אורך הדרך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here