נרשמים אל קורס ניהול מלאי ורכש

מכללת אינטלקט אקדמון מזמינה אתכם להצטרף אל קורס ניהול מלאי ורכש, המאפשר לכם להשתלב בהצלחה בתחום המלאי והרכש בארגונים שונים ולהתקדם למשרות מאתגרות, מעניינות ומתגמלות יותר במקום התעסוקה הקיים או במקום חדש.

כידוע, ניהול מלאי ורכש הוא צומת מרכזית בהתנהלותם של עסקים ממגוון תחומים במשק, בין אם מדובר בתעשייה קלה או כבדה, בתחומי הייבוא והייצוא, ועוד. למעשה, ככל שתחום המלאי והמכס מנוהל בצורה יעילה, אפקטיבית וחסכונית יותר, כך החברה מציגה רווח גולמי, ולבסוף גם רווח תפעולי ונקי גבוה יותר. כמו כן, במידה שהמלאי והמכס מתנהלים בצורה יעילה משפיע הדבר על פעילותן של מחלקות נוספות בארגון, מתקבלת עבודה מסודרת ומאורגנת יותר, ובשורה התחתונה גם הלקוחות זוכים למענה מהיר ומשביע רצון.

ואולם, כל אדם העוסק בתחום המלאי והרכש, וכן מנהלי עסקים ומפעלים, יודע כי ניהול נכון וטוב של המלאי והרכש אינו עניין של מה בכך. על מנת לעשות זאת על הצד הטוב ביותר יש להעסיק עובדים ומנהלים איכותיים בתחום, האמונים על הגישות העדכניות ביותר ועל הכלים הטכנולוגיים שעומדים לרשותם. בדיוק כאן נכנס לתמונה קורס ניהול מלאי ורכש במכללת אינטקלט אקדמון.

כמה מילים על הקורס

מכללת אינטלקט אקדמון פועלת מזה שני עשורים וזוכה להערכה רבה בקרב תלמידיה, בוגריה ובקרב גורמים מקצועיים. אנו מקפידים ליצור תוכניות לימוד ההולכות יד ביד עם השינויים והתמורות במשק, על מנת שהבוגרים שלנו יוכלו להשתלב במהירות ובהצלחה בתפקידיהם, ולהעלות תרומה משמעותית ואמיתית עם הידע החדש והמקצוע שרכשו. דברים אלו נכונים גם לגבי קורס ניהול מלאי ורכש, הנערך במכללה שלנו בפיקוח של משרד הכלכלה. אל הקורס נרשמים עובדים במחלקות רכש בתעשיות השונות, עובדים במחלקות המספקות שירותים ויבואנים, כמו גם אנשי רכש ולוגיסטיקה שרוצים להרחיב את אופקיהם, להתקדם בארגוניהם ולהביא תמורה משמעותית עוד יותר בשעות שלהם. בנוסף לכך, אל הקורס נרשמים לא פעם גם עובדים בארגונים שעדיין לא רכשו ניסיון קודם בתחומי המלאי והרכש, אולם יש להם עניין בעולם זה, הם רואים את הביקוש הגבוהה לעובדים בו, ורואים אפשרות לבנות את עתידם המקצועי. על כן, איננו מעמידים תנאי קבלה המחייבים ניסיון קודם, אך אנו מחייבים ריאיון בוועדת הקבלה ולעיתים גם מבחן התאמה. זאת בנוסף לשתיים עשרה שנות לימוד במערכת החינוך.

הקורס עצמו נפרש על פני 162 שעות אקדמיות ומועבר בכיתות קטנות על ידי מרצים מנוסים, הן בתחומי הלוגיסטיקה, המלאי והרכש, והן בהוראת מקצועות אלו. מדובר בקורס מקיף, מרתק ויסודי העוסק בקשת רחבה של נושאים לרבות ארגון וניהול, ניהול איכות, מיומנויות ניהול, מבוא לרכש ולוגיסטיקה, היבטים כלכליים ברכש, רכש וסחר בינלאומי. זאת בנוסף להגדרת דרישות וטיפול במקורות הרכש, שרשרת האספקה, הסכמים, סביבת השוק, יחסים ארגוניים, מדדי ביצועים מרכזיים ברכש, אתיקה ברכש, אריזה ומשטוח, ניהול ואסטרטגיות במשא ומתן, ועוד. כאמור לעיל, ניהול יעיל של לוגיסטיקה, מלאי ורכש בימינו מחייב שליטה במערכות טכנולוגיות ובפרט בתוכנות מתקדמות, ולכן הקורס במכללה עוסק גם ביישומי מחשב ומערכות לוגיסטיות.

המעוניינים בפרטים נוספים על הקורס ובביצוע הרשמה מוזמנים להתקשר אל מכללת אינטלקט אקדמון בטלפון *9223.

יש לציין כי אנשים המסיימים את הקורס, שנערך בפיקוח משרד הכלכלה, מביאים עימם למעסיקים חדשים וקיימים איכויות מיוחדות וחשובות. כך לדוגמא, בעסקים קטנים יכול העובד להביא לייעול תהליך הרכש, דיוק רב יותר במלאי, שיפור היבטים טכנולוגיים של תהליכים ומוצרים, חיסכון רב בעלויות הרכש ומקסום הרווחים. דברים אלו נכונים גם לגבי ארגונים וחברות גדולים יותר, בהם תהליכי הרכש והמלאי מצויים בליבת הפעילות ומחייבים עבודה מתואמת של מחלקות שונות. גם כאן, אדם המביא עימו ידע מעמיק והכשרה רלוונטית עשוי לייצר חיסכון משמעותי וייעול רב של התנהלות בקרי הרכש, מתזמני האספקות, צוות הקניינים, המזכירות, העובדים, מנהלי התפעול והכספים, וכדומה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here