מי צריך מוצרי פרסום לקיץ?
צילום יחצ

אם אתם חברה שמוכרת אוהלים לפיקניקים, וקיץ זו תקופת השיווק הכי חזקה שלכם, מן הסתם תצטרכו לחשוב על מוצרי פרסום לקיץ שמתאים לחלק אותם ללקוחות הפוטנציאליים שלכם.

מוצרי פרסום מפנקים את הלקוחות שלכם ומשאירים אותם אתכם על הכוונת. הם יוצרים זיכרון טוב אצל הלקוחות שלכם והופכים אותם ללקוחות חוזרים. הם מראים את הרצון והנדיבות שלכם כלפיהם, במתן מוצר פרסומי אפילו קטן שאומר להם במילים אחרות "אנחנו חושבים עליכם" והם אוהבים את זה.

אתם יכולים להכין להם צידניות עם לוגו, שיוכלו לצוות אותם לאוהל שהם קנו מכם. ערכת משחקים לילדים לים, משקפי שמש מתקפלים, פוף מתנפח צבעוני ועוד.

קיץ זה הזמן שהם בחוץ, תחשבו על זה שכאשר אתם נותנים להם מתנה, היא הופכת לפרסום חושף לא רק ללקוחות שלכם אלא לכולם.

כוחם של מוצרי פרסום לקיץ

כאשר מדובר על מוצרי פרסום לקיץ, מדובר על מוצרים אתם משתמשים בחוץ. בבילוי בים, במחנאות, בפיקניקים ועוד. גם אם אתם חברת מחשבים שדווקא כדאי שהם לא יהיו חשופים בשמש, תוכלו להזמין למען הלקוחות הטובים שלכם שמשייה הנושאת את השם והלוגו של החברה שלכם.

השמשייה הזו תנדוד יחד עם כל הלקוחות שלכם ממקום למקום, מחוף לחוף ומפארק לפארק והם יעשו לכם פרסום חינם. יש בזה מחשבה מאוד מועילה ומשתלמת. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להזמין שמשיה ומקבלי המתנה כבר יעשו לכם את העבודה.

פרסום נודד תחת השמש

בין מוצרי הפרסום לקיץ תוכלו למצוא בקבוקי ניילון, אותם ימלאו הלקוחות שלכם,  כל פעם בחדש עם השם שלכם ולוגו החברה. תוכלו לתת להם פריסבי שכל פעם שישחקו בו השם של החברה שלכם יעוף יחד אתו ועם הלוגו.

וגם ערכת שש בש, מטקות לים, מזרן ים, צידניות ועוד. החוכמה היא לתת מוצרי פרסום לקיץ, שהלקוחות שלכם ירצו להשתמש בהם ולכן הם יחשפו אותם. זה כבר ידוע מזמן שלא מחלקים יותר סתם מתנות, העיקר כדי לתת. חברה שרוצה לעשות לעצמה יחסי ציבור, צריכה לדעת לבחור את השי שהיא רוצה לתת בתור מתנות לעובדים או ללקוחות שלה, בביטחון שהם גם יעשו בו שימוש ויזכרו לה את זה לטובה, כי אף אחד לא מחלק מוצרי פרסום אם לא תהיה לו מזה תועלת.

שיקול חשוב בבחירת מוצרי פרסום הוא שצריך לבצע התאמה בין צבע הלוגו שלכם לבין צבע המוצר. כך תוכלו לשמור על אסתטיקה חשובה כדי שהפריט לא יהיה רק מוצר פרסום אלא גם משהו נעים להסתכל עליו, שהלקוחות שלכם ישמחו לקבל אותו ושאתם תשמחו לקבל אותו ממי שאתם לקוחות שלו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here