בעולם בו אנו מודעים יותר ויותר לקשיים לימודיים אצל ילדים ובוגרים כאחד, מתפתחים גם טיפולים רגשיים אשר מלווים את האנשים עד למצב בו הם בטוחים בעצמם ויכולים להתנהל בצורה עצמאית. חברת רבדים, בראשותו של ליאור דגן, מאפשרת לכל אדם, צעיר או בוגר, לפתח מיומנויות קריאה וכתיבה תוך פיתוח ביטחון עצמי ויצירת נינוחות בתהליך הלמידה.

צריך לדעת איך ללמוד לקרוא

 אנשים רבים רואים בתהליך הלמידה של קריאה וכתיבה תהליך מפחיד מאוד ואפילו מאיים במקרים רבים. ככל שעולה המודעות בקרב הורים ומורים לקויות למידה כך יש יותר ויותר שיטות לטפל ולתת מענה לאותם הילדים המיוחדים. כיום לימוד קריאה לילדים דיסלקטיים מתאפשר גם בזכות שילוב ילדים בתוך כיתות רגילות אך גם בזכות טיפולים משלימים שהם מקבלים ועוזרים להם לשפר את יכולות הקריאה.

 

נותנים לילד את כל התמיכה הרגשית

הצורך לספק לילדים עם בעיות לימוד תמיכה לימודית ומקצועית חשוב מאוד לאפשר להם גם לקבל תמיכה רגשית שהולמת את מצבם וגילם. לא קל להיות ילד  אשר נמצא בפער לימודי גדול מאוד מכל חבריו לכיתה, ומתקשה להבין את החומר הנלמד. לכן, חיוני לעבוד עם הילד גם על שיפור בטחון עצמי, על מנת לאפשר לו לקבל את קשיי הלמידה שלו ולהכיל אותם במקום לסבול בתחושות נחיתות.

 

משפרים את הביטחון העצמי בתהליך הלמידה - ליאור דגן
קרדיט מאתר ליאור דגן למידה בשיטת רבדים

טיפול שמתאים גם למבוגרים

בתקופה הבאה אנו מגלים שיש יותר ויותר ילדים עם לקויות למידה. אין זה מפליא להגלות שישנם גם מבוגרים רבים אשר סובלים מאותן בעיות, אך לא אובחנו בצורה הנאותה בתקופתם כתלמידים. חלקם הגדול של אותה מבוגרים סובל מבעיות רגשיות. הטיפול באותן בעיות רגשיות אצל מבוגרים, יכול לבוא על רקע של לקות קריאה אך לפעמים הוא קשור גם לגורמים נוספים אחרים וחייב להיות מאוד מאוזן ואחראי. ישנן שיטות רבות לטפל בבעיות ביטחון עצמי של מבוגרים, ולכל אחד יש את השיטה שמתאימה לו ביותר ויכולה לענות על הצרכים האישיים שלו. בדיוק מסיבה זו מומלץ להתייעץ באיש מקצוע מיומן אשר יכול לספק לכם תוכנית עבודה מסודרת ולהביא אתכם להישגים הנדרשים בקלות יחסית.

רבדים מציגה שיטת טיפול חדשנית ליצירת כישורים חברתיים, בניית ביטחון עצמי והקניית כישורי למידה לילדים ולמבוגרים כאחד. אנו מתאימים לכל מטופל את סדרת הטיפולים הנכונה לו ביותר אשר תסייע לו, בסופו של יום, להגיע לתוצאות מיטביות. לפרטים נוספים ולקביעת פגישת ייעוץ, התקשרו לצוות מכון רבדים: 052-2933025.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here