כל מה שרציתם לדעת על לימודי ערבית

השפה הערבית היא שפה רשמית במדינת ישראל וחלק גדול מהאוכלוסייה דובר ערבית. מעבר לזאת ישראל נמצאת במזרח התיכון, מקופת במדינות בה השפה והתרבות הערבית שולטות. לימודי ערבית יכולים להיות דבר שימושי וגם דבר מעניין בפני עצמו ולכן רבים מתעניינים בלימודי ערבית ובפרט לימודי ערבית מדוברת.

ישנם מסלולים שונים ללימודי ערבית, כולל לימודים ברמה האקדמית אשר מתאימים למי שבאמת רוצה לעסוק בזה בצורה מקצועית. אך מי שרוצה ללמוד את השפה הערבית בצורה קלה ונינוחה אשר תאפשר לו לדבר ולהבין את השפה הערבית יכול לעשות זאת במסגרת לימודי ערב קלים ונעימים.

מה לומדים בלימודי ערבית

הקורסים המקובלים הם של לימודי ערבית מדוברת בלהג המקומי אותו מדברים ערביי ישראל. ניתן למצוא גם קורסים ללימודי ערבית מדוברת אשר מעניקים לכם ערך מוסף ומאפשרים לכם היכרות עם התרבות הערבית העשירה והמגוונת. לימודי ערבית בצורה זו הופכים להנאה והם יכולים להיות עיסוק נחמד ובעל ערך לשעות הפנאי. יש כאלו אשר אחר כך משתלבים בעבודות הדורשות את ידיעת השפה הערבית.

המשתתפים בקורס ללימודי ערבית מדוברת זוכים להכיר את התרבות הערבית על פרטיה: החגים, המנהגים, התלבושות, הספרות והשירה, המוזיקה ואפילו הפתגמים והסלנג אשר מאפיינים אותה.

במהלך הקורס ללימודי ערבית מדוברת תוכלו לעבוד עם מדריכים אשר יתרגלו איתכם את הדיבור וההגייה הנכונה; את דקדוק הבסיס ואוצר מילים גדול. לימודים אלו מאפשרים לכם להבין ולדבר ערבית ברמה בסיסית אשר יכולה לשפר את יכולות התקשרות שלכם עם דוברי הערבית. כמובן מי שרוצה יכול להמשיך ללימודי ערבית מתקדמים יותר.

היקף הלימודים

הלימודים מתקיימים במתכונת של לימודי ערב המאפשרים לכם לשלב עבודה לצד לימודים. הלימודים כוללים 10 מפגשים שבועיים ולפיכך נמשכים 10 שבועות 40 ש“א. במהלך הלימודים תקבלו חומר עזר הכולל חוברת מקצועית ובה כל החומר הלימודי, שיחון ושמע.

לצד השיעור עצמו ניתן גם לקבל עזרה ותמיכה מהמדריכים אשר מאפשרים לתלמידים להגיע לפני השיעור לטובת שיעורי השלמה ועזרה למתקשים בחומר הלימודי. במקביל המשתתפים מוזמנים לקבוצת וואצאפ בה ניתן לשאול שאלות, לתרגל ולהתאמן בלימודי ערבית מדוברת.

המשתתפים בקורסים ללימודי ערבית מדוברת יזכו בלימודים מעניינים ומעשירים אשר יחשפו אותם גם לתרבות הערבית ומנהגיה ויעניקו להם את היכולת הבסיסית לדבר בשפה הערבית. מי שירצה יוכל להמשיך גם ללימודים מתקדמים יותר ולשפר את יכולתו לשלוט בשפה הערבית. לימודים מתקדמים יותר מתאימים למי שממש אוהב את השפה או למי שרוצה לעסוק בעבודות אשר דורשות שליטה טובה בשפה הערבית.

המאמר בחסות משרד פרסום דיגיטל STG

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here