אם תחום הבידור, הפרסום והמדיה קורץ לך, אם אתה מתעניין בלימודים בתחומי הטלוויזיה והקולנוע וגם אם אתם כבר חלק מהתחום – בואו ללמוד את אחד המקצועות החשובים והמובילים בתחום! מלאו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם עם כל המידע הנחוץ.

צילומי הסרט, הסדרה או הפרסומת הסתיימו, עכשיו מתחילה העבודה האמיתית. התוצר הסופי אשר יוצג לנו הצופים, עובר עיבוד ועריכה, חיבור הקול והתמונה, הוספת פסקול ועוד. על כל אלו אחראי איש הפוסט פרודקשן – עבודת הגימור, העריכה והליטוש האחרון – הן חלק מכריע באיכות התוצר הסופי ובהצלחתו.

מעוניין להשתלב בתחום המדיה? תחום הסאונד, העריכה וההפקה מדברים אליך? מעוניין בתפקיד מאחורי הקלעים בעולם התקשורת – לימודי פוסט פרודקשן יענו על כל ציפיותיך. השאר לנו את פרטיך ונציגנו יפתח לך את דלת הכניסה לעולם התקשורת והמדיה.

מה כוללים הלימודים?
איש הפוסט פרודקשן אחראי על חלק נכבד ונרחב מעיבוד ועריכת התוצר הסופי בסרטים וסרטונים במדיות השונות. מכאן, שלימודי המקצוע מאגדים בתוכם תחומים רבים וכוללים למעשה את כל שלבי הפקת הסרט, ברמות שונות.

לומדים את העקרונות הבסיסיים בתחומי הצילום והבימוי אך מתעמקים בעיקר בתחום עריכת הסאונד ופסקול הסרט, עריכת וידאו, הוספת אפקטים ועוד. נלמדות תוכנות עריכה וגרפיקה שונות וכמובן נרכש ידע תיאורטי ועיוני בתולדות הקולנוע, התקשורת והאמנות.

למי זה מתאים?

אם אתם חלק מתחום התקשורת: אנשי סאונד ווידאו, בימאים או מוזיקאים – לימודי פוסט פרודקשן יכשירו אתכם להיות המפיקים והעורכים של עבודתכם! אך גם אם אין לכם כל ניסיון או ידע מעשי בתחום – תוכלו להשתלב בקלות בתפקיד מפתח בעולם התקשורת!

אז למה אתם מחכים? עולם המדיה מחפש אתכם! מלאו את פרטיכם בטופס המצורף והצטרפו בקרוב להיות חלק משפיע מהעולם הדיגיטלי. נציגנו יחזור אליכם במהרה עם פרטים נוספים והצעות אטרקטיביות ללימודים מובילים בתחום!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here