איך לבחור לעובדים שי לחג

העם היהודי ידוע במספר הרב של החגים שאנו חוגגים במהלך השנה. כל חג מסמל ציון דרך כזה או אחר שעברנו בהיסטוריה של היהדות. ישנם חגים שנחגגים בסמוך מאוד אחד לשני, כמו בשנה העברית החדשה שמתחילה בכל שנה, אז אנו חוגגים את ראש השנה במשך 3 ימים ומיד לאחר מכן עוד מספר חגים מסורתיים כמו סוכות ושמחת תורה.

תקופת החגים לרוב כרוכה בימי חופש מהעבודה, כך שכל העובדים מבלים את הימים עם המשפחה והחברים. כדי לפנק את העובדים בתקופה הזו ולהראות כמה הם מוערכים, נהוג להעניק להם שי מיוחד לחג על ידי הנהלת החברה.

אם אתם מחפשים רעיונות מיוחדים ומקוריים שיביעו את הערכתם ותודתכם לעובדים המסורים, מוזמנים לקבל מספר רעיונות למתנות חגיגיות במיוחד לכבוד החגים:

תווי קנייה

מכיוון שישנם חגים שנוהגים לחגוג בסמיכות אחד לשני, ימי העבודה הם מועטים וכך גם ההכנסה הכספית של אותו עובד באותו החודש. לכן מומלץ להעניק לעובדים בתקופת החגים שי מיוחד של תווי קנייה, בדרך הזו כל אחד יכול לבצע את הקניות בסופר עם תווי הקנייה המשמשים ככסף לכל דבר.

תווי הקנייה יוכלו לסייע רבות לעובדים בתקופת החגים, במיוחד שההכנסה הכלכלית מעט נמוכה וההוצאות גדולות בגלל ארוחות וטיולים עם כל המשפחה במהלך החופש.

מתנות אישיות

אם אתם מעוניינים במתנות מעט יותר אישיות, במיוחד אם מדובר בצוות עובדים קטן יחסית, מומלץ להעניק לכל אחד מהם שי אישי בעל ערך סנטימנטלי.

לדוגמה מארז של בקבוק יין עם כוסות, תקופת החגים היא הזמן האידיאלי ביותר להרגשת חופש ושתיית יין עם משפחה או בן זוג. במיה והתקציב מאפשר, מומלץ להעניק לכל עובד מתנה אחרת שמתאימה במיוחד לו. לדוגמה עובד שאוהב קפה יקבל קפסולות קפה, מי שבעניין של ספרים וקריאה יקבל ספר מעניין עם הקדשה אישית ולאילו שאוהבים טיולים יקבלו ערכת קמפינג מפנקת.

שוברי פינוק

במידה והנכם מתלבטים איזה שי יהיה הטוב ביותר עבור העובדים שלכם, תוכלו תמיד לפנק אותם עם שובר פינוק זוגי שווה במיוחד.

בתקופת החגים יש לכולם הרבה יותר זמן פנוי, לכן כמעט כולם בוחרים להעביר אותו עם המשפחה והחברים הקרובים.  העניקו לעובדיכם שובר זוגי מפנק כך שיוכלו ליהנות ממנו יחד עם בן זוג או קרוב משפחה אהוב. שוברי הפינוק כוללים בדרך כלל מסעדות, מסאז'ים במתחמי ספא, סרט בבית קולנוע ועוד מגוון פעילויות ואטרקציות חווייתיות לפי בחירה אישית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here