לימודי הומאופתיה בבית הספר של תמר אשל והתמחות בשיטה הזאת הם לימודים שמכניסים אתכם לשיטת טיפול שבאה על בסיס פילוסופיה שלמה. כדי להבין אותה מלמדים את העקרונות התיאורטיים שלה במובן הרוחני והנפשי לא פחות מאשר השיטו והטכניקות להכנת התרופות ההומיאופתיות.

החשיבות של הומיאופתיה בימינו היא כזאת שיש אנשים שברור להם שהם לא רוצים יותר לגעת בשיטות רפואה אחרות לבעיות שההומיאופתיה יכולה לפתור, כמובן לא במקרים שבהם רק הרפואה הקונבנציונלית יכולה וצריכה לטפל בהם. יכולת הניתוח של מי שעוסק בכך מתחדדת וכל תפיסת העולם היא כזאת שמעניקה לאנשים את הכוח והרצון מחדש לשלוט בגורלם ובמה שמפר אצלם את האיזון ויכול להחזירו בחזרה. זה מה שמעניק לכם את הכוח וההסמכה כמטפלים לעזור לאנשים אלה למצוא מזור.

לימודי רפואה אלטרנטיבית למי שמאמין באנרגיות

לימודי הרפואה האלטרנטיבית מתפתחים בעשרים השנה האחרונות ומגיעים לדרגות שבהן אתם יכולים לעזור לאנשים רבים למצוא פתרונות שהרפואה הרגילה לא מוכשרת לטפל בהם משום שהם לא עונים על שום קריטריון שלה. כמו למשל כאבים שאי אפשר לעשות נגדם דבר מאשר למצוא שיטות מסוימות שיכולות לעזור להתמודד אתם זמנית, כמו תרופות ומכשור. לימודי רפואה אלטרנטיבית אצל תמר אשל ילמדו אתכם על כך שגוף האדם אינו עובד מעצמו ויש לו מוקדים אנרגטיים שיש להתחשב בהם ולעבוד אתם כדי להחזיר אנשים לאיזון וכדי לשפר אצלם את הריפוי ואת הבנייה מחדש של מה שכבר אינו עובד אצלם בגלל הפרת איזון.

להשלים את הידע ברפואה

לימודי רפואה משלימה מיועדים גם לאנשי המקצועות הרפואיים הקונבנציונליים שרוצים להעמיק ולהעשיר את הידע שלהם ברפואה המשלימה, מתוך הבנה שלא כל מה שאנחנו רואים על פניו נכון לכל אחד. האנשים שרוצים לעזור לאחרים ויודעים שנחוץ להם ידע משלימים זאת על ידי לימודים אלה. כך הם מקבלים שיטות וטכניקות אחרות ושונות מאשר לימדו אותם בבתי הספר לרפואה ובעזרתן הם מטפלים בכל מי שעד עכשיו לא מצא פתרון בשיטות הרגילות. כל כללי הזהירות נלמדים גם כאן והידע העתיק שבא ממקורות תרבותיים שונים מעשיר את החיים שלנו ומספק אפשרויות חדשות לריפוי. היום הרפואה המשלימה אתנו מבלי שאף אחד יטיל בה ספק.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here