קרדיט Unsplash

האם זה משתלם לעסוק בתחום הפדיקור?

אחד הקריטריונים העיקריים לבחירת מקצוע מסוים הוא ההכנסה שאנו יכולים לקבל. שירות ציפורניים תמיד היה ויישארו אחד התחומים הפופולריים ביותר עבור המחצית היפה של האנושות. הדבר האחרון שאישה תחסוך עליו הוא על עצמה. אם היא במצב רוח רע, יום עמוס בעבודה, ריב עם החבר/בעלה- זה הרגע בו אישה מרגישה שהיא צריכה לפנק את עצמה. במקרה זה יציאה למכון יופי הוא פתרון מושלם. בונות ציפורניים אשר עברו גם קורס מניקור פדיקור באופן מסודר יכולות להציע יותר שירותים, לתת הרגשה של ביטחון רב יותר, ובכך לזכות בלקוחה שתרצה להגיע לעתים קרובות יותר.

למה כדאי להשתתף בקורס פדיקור?

רבות נשות המקצוע המתחילות  אשר לא רוצות לקחת קורס פדיקור רפואי. חלקן מרגישות סלידה מסוימת, אחרות מאמינות שניתן למשוך לקוחות על ידי שליטה רק במיומנויות המניקור. מצד אחד צריך להתחיל איפשהו, אבל מצד שני היעדר שירות נוסף הוא קודם כל לקוחות אבודים. אחרי הכל, סביר יותר שלקוחות יעדיפו ללכת לקום שיכול לספק להן מגוון שירותים במקום אחד, ובכך לחסוך להן זמן יקר. לכן, בבחירת המקצוע של בונת ציפורניים, יש להיות מוכנים לשיפור עצמי מתמיד. לכן, חשוב לקחת בחשבון גם רישום ללימודי פדיקור.

האם גם בונות מתחילות יכולות להצליח?

מאחר שתעשיית היופי נמצאת בהתפתחות מתמדת, צצים מוצרים, טכניקות וטכנולוגיות חדשות, לכן יש צורך כל הזמן לעבור השתלמויות, להשתתף בתחרויות שונות וכל הזמן לצבור ניסיון. קורס ציפורניים לנערות מאפשר גם לבונות מתחילות להיות מקצועניות ולסלול בסיס איתן לרכישת התמחות חדשה. קורס זה הוא אחד היסודות לקריירה בתעשיית היופי וככל שתקדימו לשלוט בו, כך תוכלו למשוך לקוחות מהר יותר.

מכיוון שלקוחות מבצעים לרוב שני הליכים בבת אחת – מניקור ופדיקור, היכולת לעשות אותם מגדילה את הרווח שהבונה  יכולה להרוויח. חשוב מאוד למצוא מרכז הדרכה שיוכל להשקיע במיומנויות מקצועיות כאלה שניתן להשתמש בהן מיד לאחר סיום הלימודים.  אחרת, זה יהיה מאוד מאכזב כאשר, בהיותך לבד עם לקוחה, לא תדעי באיזה ציוד להשתמש או איך לעבד נכון לפי תהליכי עבודה מסודרים. בעת בחירת קורסי פדיקור בכללה, שימו לב לצוות ההוראה, לניסיונם ולמשוב מתלמידים שכבר סיימו את לימודיהם. במקרה זה, אם את מחפשת מקום מקצועי שייתן לך את ההכשרה שתאפשר לך לצאת לעבודה ישר לאחר סיום הקורס, כדאי לך להגע להתרשם מL&A ביוטי אקדמי – אקדמיית בוטיק למקצועות היופי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here