קרדיט Canva

אדריכלים ומעצבי פנים הינם מקצועות מבוקשים בשוק העבודה. השירותים הללו מבוקשים במיוחד, שכן על אף המצב הכלכלי במדינה , קיים גידול מתמיד בבניית בתים חדשים בכל הארץ. כל אדם שעובר לבית חדש רוצה שבית הזה יהפוך לבית החלומות שלו. בשל הגידול בביקוש, לימודי אדריכלות ועיצוב פנים הופכים להיות פופולריים יותר משנה לשנה. מעצבי פנים הופכים קופסאות בטון ריקות לבתים נעימים שלא תרצו לעזוב. אדריכלים יכולים לעבוד הן כשכירים בסטודיו לעיצוב והן כעצמאיים בתחום.

למי הקורס הזה מתאים?

לימודי אדריכלות ועיצוב פנים או לימודי הום סטיילינג מיועדים לאלה המעוניינים ללמוד את יסודות עיצוב הפנים, להתחיל את הקריירה המקצועית שלהם בתחום זה, לפתח מיומנויות עיצוב ראשוניות קיימות, לצבור ידע חדש, להרחיב אופקים, להגיע לרמה חדשה במקצוע. הקורס מתאים גם לאלה המתכננים שיפוצים בבית או הדירה ומעוניינים לעשות את הדברים בעצמם ללא התערבות של אנשים זרים.

מה תדעו לאחר סיום הקורס?

התלמידים ישלטו בעבודה עם תוכנות עיצוב, ילמדו כיצד לבנות שרטוטי מדידה, לערוך לוחות אווירה, לבחור פתרונות קונסטרוקטיביים בעיצוב פנים, לבחור חומרי גמר, ריהוט וציוד, לערוך חוזים במיומנות ולתאם פרויקטים עם הלקוח. כמו כן הם ילמדו תיאוריית עיצוב וטכנולוגיה. קורס זה יכלול כמות גדולה של ידע תיאורטי. בנוסף, משתתפי הקורס לומדים תוכנות מחשב, המאפשרות לא רק לקבל סקיצות תלת מימד מהירות, אלא גם לתכנן את עיצוב התאורה של החדר עם הדמיה של תרחישי תאורה שונים. במהלך הלימודים אף נרכשות מיומנויות בסיסיות בעבודה בגרפיקת רסטר ותוכניות ציור דיגיטליות.

מעצבי פנים: שכר, סיכויים וביקוש למקצוע

שירותיהם של מעצבי פנים משמשים לא רק לקוחות פרטיים, אלא גם חברות המעוניינות ליצור אווירה נעימה ונוחה במשרד, במלון, בבית הקפה ועוד. יותר מ-1,500 משרות פנויות למעצבי פנים מתפרסמות באתרים לחיפוש עבודה. אבל זה לא משקף את כל התמונה: לעתים קרובות לקוחות מחפשים מומחים מפה לאוזן.

איפה מעצב פנים יכול לעבוד?

  • בלשכות אדריכלות ואולפנים;
  • בחברות שמתעסקים בשיפוץ ובניה;
  • כעצמאי;
  • בחנויות חומרי גמר וריהוט;
  • בחברות גדולות שבהם יש צורך לעיצוב תערוכות או אולמות תצוגה ועוד… שכר הממוצע למעצב פנים שכיר מתחיל ללא ניסיון נע בין 8,000 ₪ ל- 10,000 ₪, כשכמובן השכר עולה עם צבירת הניסיון.

ב- Allstudy  תוכלו לקבל מידע מפורט לגבי לימודי עיצוב פנים ולקבל ייעוץ לגבי התאמתכם לקורס. לייעוץ בחינם תשאירו פרטים באתר או תתקשרו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here