אחת החוויות המעצימות והמהנות ביותר היא ללמוד לבשל או לשפר את הכישורים בבישול. יש לכל אחד את הסודות והדרכים משלו לעשות את האוכל לטעים ויצירתי יותר, וכאשר הולכים ללמוד אצל המקצוענים שגם עשו את הדרך המסקרנת ביורת למטבח של עצמם זה הרבה יותר מעניין ונחמד.

הסדנאות שעושות את ההבדל

סדנאות בישול בירושלים של חן ואלון קורן הן סדנאות שבהן תוכלו לקבל שפע של עצות, טכניקות ושיטות בישול ועבודה במטבח של אנשים שכבר למדו זאת על עצמם ויישמו כל מה שהכירו במטבחים השונים שבהם עבדו. יש כאן ניסיון חיים עם ידע רב, וכולם מוגשים לכם ליד שולחנות הבישול והציוד האיכותי שמחכה לכם ליישם בעזרתו את כל הידע הזה.

גם לאפות וגם להכין מתוקים

יחד עם סדנאות בישול תקבלו גם ידע באפייה של המאפים הכי מפתים ואפילו מתוקים. כל הסדנאות  מועברות אחרי סיורים בשוק מחנה יהודה שבו תרכשו חומרי גלם מעולים ותלכו מיד לנסות להפיק מהם מטעמים במטבח של חן ואלון קורן. סדנאות אפייה בירושלים שהן חוויה שלמה ואתן כדאי מאוד להתקדם הלאה לכל הפעילות שהם מציעים לכם כדי לקבל את מלוא זווית המבט על אוכל ובישול, על פי הזוג החייכני ואוהב הטעמים. את כל הניחוחות והטעמים תוכלו לרקוח במטבח וליהנות מההדרכה הבטוחה של הזוג שעשה דרך אורכה, גם אישית וגם בעולם הבישולים כדי להגיע לכך. הדרך מרתקת וגם הסיפורים על האוכל והמאפים והמתוקים שיחלקו אתכם.

סדנאות בישול לעובדים

עובדים שרוצים למצוא לעצמם פעילות נפלאה לגיבוש ולהרפתקה יכולים להיות חלק מתוך סדנאות בישול לעובדים. פעילות זו מוכרת כפעילות שבה כל הכישורים שלכם וכל היכולות שלכם באים לידי ביטוי ומבטאים בדיוק מה שאתם עושים גם בעבודה. גם התכונות היפות שהסתרתם בלית ברירה בשגרה של המשרד פתאום נחשפות וליד שולחן ההכנות והתנור פתאום כולם הופכים חברים ורואים את הצד האנושי. כשמבשלים ואוכלים יחד ועוד הולכים לקניות כל העבודה אחר כך נראית אחרת לגמרי כשחוזרים למפעל או למשרד. החוויה הזאת לא נשכחת בקלות אצל אף אחד ומומלץ מאוד שיהיו שם כמה שיותר עובדים ומנהלים יחד שיבשלו משהו טעים באמת כדי להעריך אחד את השני.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here