קרדיט תמונות: יח"צ

שנת 2020 הובילה לשינויים וטלטלות בהיבטים שונים של החיים. רבים מצאו עצמם יוצאים לחל"ת או מפוטרים, חלקם חיכו שהגל יעבור, חלקם בחרו לשנות כיוון והחלו להכין את עצמם לעולם החדש. בתקופה בה מוסדות הלימוד יצאו להפסקה, היו מי שהבינו את העוצמה של למידה מרחוק, פיתחו קורסים והכשירו מאות ואלפי אנשים, דווקא בתקופה הזו. כיצד הם עשו זאת? על כך בכתבה.

אם יש משהו שלמדנו בשנה שחלפה הוא שהכול אפשרי וכשכל דבר יכול לקרות, אנחנו צריכים להשתמש בכלים הטובים ביותר שעומדים לרשותנו ולמנף אותם. ב"ידע", פלטפורמת LMS – Learning Management System פיתחו מערכת ניהול למידה שמאפשרת לכל בעל ידע וניסיון להפוך למרצה וזאת תודות להפיכת תהליך הלמידה מרחוק לפשוטה, קלה ונוחה בכל מה שקשור להיבט הטכנולוגי.

אם בעולם המסורתי המידע ויכולת ההעברה שלו לרבים היו אצל גופים גדולים, היום ברור כי גם יחידים יכולים להגיע לקדמת הבמה ולהעביר את הידע והניסיון שלהם הלאה. סגירת מוסדות הלימוד, המעבר ללמידה מהבית והרצון של רבים להעשיר את היכולות האישיות שלהם, מוכיחים כי יש מקום לעוד שיטות לימוד. החדשות הטובות הן שהיום גם הרבה יותר קל להגיע לקהל הרחב וזאת תודות למערכת LMS ללמידה היברידית.

קרדיט תמונות: יח"צ

מערכת "ידע" – מהי מערכת LMS?

"ידע" היא מערכת LMS – Learning Management System אשר מאפשרת ליצור למידה היברידית. היא מספקת לבעלי ידע וניסיון להפוך למרצים ונותנת להם את כל המשאבים הנדרשים לבניית קורס אינטרנטי ושיווקו. אלו אשר מפחדים להתמודד עם מערכת מורכבת מגלים מיד שמדובר במערכת אינטואיטיבית ופשוטה להעלאת הקורסים.

מרצים אשר חוששים להשתמש בפלטפורמות שקידום שלהן עשוי להוביל לקידום מרצים אחרים (ולעתים אף מתחרים), יגלו כי "ידע" היא בדיוק בשבילם. המערכת יוצרת אתר עצמאי לכל מרצה וכל מאמץ לקידום והשקעה בשיווק משתלמים אך ורק למרצה.

למעשה, מדובר במעטפת של 360 מעלות. כל בעל ידע וניסיון יכול לפתח בעצמו את הקורס, לשווק ולקדם את עצמו ויותר מכך, להפוך למותג מוביל. ההזדמנויות שוות לכולם וזאת תודות למערכת "וואיט לייבל" (White Label) היברידית ונוחה לתפעול. המערכת מובילה בתחום הלמידה האישית והיא מציעה למרצים להעלות את הקורסים שלהם, להעביר מבחנים, לעקוב אחר התקדמות הסטודנטים וכל זאת בצורה גרפית צבעונית וברורה.

"White Label" משמעותו מוצר או שירות המיוצרים על ידי חברה אחת, כך שכל חברה אחרת תוכל להתאים אותו למיתוג וצרכים שלה. "ידע" נבנתה בצורה כזו שכל מוסד לימודי, ממכללה גדולה ועד מרצה יחיד מקבל אתר משלו, עם כתובת דומיין עצמאית וכשהוא משקיע בקידום, הוא משקיע בעצמו ולא בעוד מרצים (שלעתים אפילו מתחרים בו). המערכת מציעה אלמנטים רבים שהופכים את הקורס לנוח יותר להעלאה לאוויר וללמידה. אותם אלמנטים מקדמים גם את המשתתפים והופכים את החוויה של למידה מרחוק למרגשת.

בהתאם לסוג הקורס ניתן ליישם אלמנט Step by step mode (צעד אחר צעד) שמונע מהסטודנט להמשיך את הלימודים כל עוד הוא לא סיים את השיעורים הקודמים או המבחנים. המרצה שמחזיק בידע רב וניסיון בתחומו, יכול לנהל את תהליך הלמידה בקלות ולדעת היכן נמצא כל הסטודנט מבחינת ההתקדמות בתהליך הלמידה. הדבר מאפשר לו להבין האם יש צורך לשפר את התכנים ולעזור למשתתפים להשיג את המירב.

הכי פשוט ללמידה

מערכת "ידע" נותנת למרצים הזדמנות לפרוץ קדימה והיא מעניקה מעטפת מלאה גם לסטודנטים. אלו שרוצים לקחת על עצמם מספר קורסים יכולים לנהל את הזמן שלהם בחוכמה בעזרת פיצ'ר של ניהול זמן, Time Managements ולבנות את מערכת השעות האידאלית מבחינתם. הסטודנטים יכולים להחליט כמה שעות ללמוד בשבוע, אילו קורסים ועוד.

לנוחיות הסטודנטים הם יכולים לראות את תהליך ההתקדמות שלהם. לדעת כמה שיעורים עוד נותרו להם, מה היו ההישגים שלהם עד כה ולגלות איפה הם נמצאים ביחס לממוצע. המערכת הופכת את הלמידה להיברידית, לאוטומטית ויכולה גם לקבוע "זמן למידה ממוקד" בו הסטודנט יודע מראש שעכשיו השיעור מופעל ללא הפסקה. בסיום השיעור יהיה שאלון קצר וממוקד שנבנה על ידי המרצה. הדבר מחייב את הסטודנט להיות מרוכז ולייעל את תהליך הלמידה שלו.

למידה מרחוק מעולם לא הייתה פשוטה יותר. הפיצ'רים המוצעים במערכת LMS עוזרים למשתתפים ללמוד טוב יותר. הם יודעים מה מצופה מהם, רואים את נושאי השיעורים השונים ומקבלים את הידע במרוכז, בפחות זמן. בעוד שבכיתה יכולות להיות הפרעות, השיעור יכול להימשך זמן רב, כשהשיעורים מוקלטים הם ממוקדים, קלים להבנה ואפשר לחזור עליהם במידת הצורך.

למידה היברידית – מאיפה מתחילים?

ב"ידע" מעניקים לבעלי הידע והניסיון את הכלים לפרוץ ולהגיע אל הקהל הגדול. מעבר למערכת למידה מעולה, אתר שיכול להיות מותאם בדיוק למותג ומקודם באופן אישי, מציעים גם תמיכה מלאה בהפקת הקורסים. צוות מקצועי עוזר למרצים לאורך כל הדרך, גם בצילום והפקת קורסים אונליין.

בעזרת אולפן עם מסך ירוק וטלפרומפטר, עורך, מצלמות ותאורה מתאימה, מקליטים את הקורס, עורכים אותו ומעלים לאתר הלמידה. אין צורך לחשוש מסאונד לא יציב או איכות נמוכה כיוון שכל התהליך מתבצע במקצועיות ובסופו של דבר המרצה, שיש לו ידע רב וניסיון של שנים, מעלה קורס איכותי, ברמה גבוהה ושנראה ממש כמו כל המותגים הגדולים.

ב"ידע" מקבלים מהמשתמשים משוב וכל הזמן יוצרים פתרונות חדשים ומשלבים פיצ'רים שהופכים את חווית הלמידה לטובה הרבה יותר. במיוחד עכשיו, יותר מרצים יכולים להפיק קורסים, למתג את עצמם ולגדול ויותר סטודנטים יכולים להעשיר את הידע שלהם ואפילו לרכוש מקצוע וכל זאת בלמידה מרחוק. מדובר על צעד גדול שמתחיל ביצירת קשר עם החברה.

המערכת מתוחכמת מאד ומאפשרת לזמן סטודנטים לראיונות עבודה. בנוסף, היא מסייעת לסטודנטים עצמם למצוא עבודה גם במקומות חיצוניים.

קרדיט תמונות: יח"צ

מעוניינים בבניית קורס אינטרנטי עבורכם? חייגו אלינו 07-23945093

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here