צילום: Gil Magled

לרגל השקת האתר, אשמורת ובנק מסד ערכו אירוע חגיגי במכללה האקדמית בית ברל בהשתתפות אלפי סטודנטים; מדובר במהלך ראשון מסוגו בענף במסגרתו מועדון הטבות של התאגדות מקצועית מעניק חברות מלאה לסטודנטים
על רקע הצניחה במספר הסטודנטים להוראה בישראל, אשמורת, מועדון האשראי וההטבות של הסתדרות המורים ובנק מסד מקבוצת הבינלאומי ערכו אירוע חגיגי במכללה האקדמית בית ברל בהשתתפות אלפי סטודנטים לכבוד השקת אתר ההטבות החדש 'אשמורת CLUB'. אירוע ההשקה מתקיים בעקבות ההחלטה של אשמורת להעניק חברות מלאה במועדון לסטודנטים לחינוך והוראה. 'אשמורת CLUB' הוא אתר ייעודי בו ירוכזו הטבות והנחות לסטודנטים ישראלים לחינוך והוראה. ההצטרפות למועדון לא כלולה בדמי חבר או בכל עלות נוספת.

לכבוד אירוע ההשקה ולמשך שבוע בלבד (עד 28.6.23), כל סטודנט שיפתח חשבון בבנק 'מסד', הבנק של הסתדרות המורים, יופקד לחשבונו 350 ₪. בכפוף לתנאים המפורטים בתקנון ההצטרפות. לפי נתוני המל"ג, כיום לומדים בישראל למעלה מ-30 אלף סטודנטים לחינוך. זהו מהלך ראשון מסוגו בענף הצרכנות, בו מועדון אשראי והטבות של התאגדות מקצועית מעניק חברות מלאה לסטודנטים.

בשנה שעברה אשמורת חתמה על הסכם המשך התקשורת עם ישראכרט לעשר השנים הבאות, אשר כלל תנאים משופרים. כיום מחזיקים בכרטיסי אשראי 'אשמורת' למעלה מ-250 אלף אנשי חינוך, הוראה ומשפחותיהם עם מחזור סליקה שנתי של למעלה מ-10.5 מיליארד שקלים.

כעת, המהלך לצירוף הסטודנטים לחינוך והוראה למועדון צפוי להביא את מספר מחזיקי הכרטיסים של אשמורת למעלה מ-280 אלף. באשמורת רואים בצעד מהלך אסטרטגי שיביא לחיזוק מעמדה של הסתדרות המורים בטווח הארוך.
ארי שטינברג, מנכ"ל אשמורת: "על רקע הדיווחים בירידה במספר הסטודנטים לחינוך והוראה בישראל, החלטנו להרים את הכפפה ולצאת במהלך הנוכחי. מדובר בצעד אסטרטגי ראשון מסוגו בענף ואנחנו נרגשים לצרף עשרות אלפי סטודנטים למועדון. אנחנו מתכוונים להביא לסטודנטים הטבות ומבצעים מיוחדים לחתך הגילים שלהם. בנוסף ברצוני להודות למכללה האקדמית בית ברל ולנשיאה הפרופ' יולי תמיר על שיתוף הפעולה".

גבי טייטל, מנכ"ל בנק מסד: "בנק מסד רואה במקצוע ההוראה את המקצוע המשמעותי ביותר בחברה הישראלית וגאה ביותר לשרת ציבור זה. הבנק מעניק לסטודנטיות והסטודנטים להוראה מסלול יחודי כבר בתחילת דרכם המקצועית ומלווה אותם במשך כל הקריירה שלהם. אנחנו מוקירים את עבודתם החשובה והמשמעותית ביותר לעיצוב דור העתיד של ישראל."

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here