לימודי שפות – המלצות על בתי ספר לשפות

אתם יכולים להתחיל באנגלית, להמשיך בצרפתית, לקנח בספרדית, לתבל באיטלקית, ולא לשכוח את הסינית והיפנית. אף פעם אין גבול לכמות השפות שאנחנו יכולים ללמוד

כדי להבין את העושר שנותנים לנו לימודי שפות, לא צריך ללכת רחוק. מספיק לפתוח את המחשב, להיכנס לצ'אט בינלאומי ולגלות עם כמה אנשים מכמה מדינות אנחנו יכולים לדבר רק בזכות העובדה שלמדנו שפות שונות. הדבר נכון גם כאשר אנחנו פותחים אתרי אינטרנט שונים, נכנסים לספרייה ליד הבית, צופים בערוצי טלוויזיה או מגיעים פיזית למדינה.

נכון תמיד אפשר לתרגם את האתרים בעזרת תוכנות תרגום או לשוחח באנגלית, אפשר גם לראות סרטים בתרגום. אך גם אתם יודעים שאין כמו המקור, ומה לעשות שהמקור לא תמיד דובר שפה אנגלוסקסית.

בשביל שאתם תוכלו להירשם לבית ספר טוב ללימודי שפות, אנחנו ערכנו בשבילכם רשימה קצרה של בתי ספר מומלצים, עם מעט מאפיינים על כל בית ספר.

נגמרו התירוצים, מתחילים לדבר

  • ברליץ – מדובר בבית הספר המוביל בישראל ללימודי שפות. בית הספר קיים 132 שנה ויש לו למעלה מ-500 בתי ספר מסביב לעולם. בית הספר מלמד בשיטות מתקדמות שבסיסן נוצרו על ידי ברליץ, מייסד בית הספר, עצמו. אפשר למצוא בו לימודי אנגלית, לימודי צרפתית, לימודי ספרדית, גרמנית, רוסית, ערבית, סינית ועוד שפות נוספות.
  • דיאלוג – בית ספר לימודי שפות של האוניברסיטה הפתוחה. בית ספר זה, מקיים מערך של לימודי שפות שמחולק על פי איזורים, כולל המזרח הרחוק, המזרח התיכון, שפות קלאסיות (ספרדית, איטלקית, צרפתית) וכן מערך מיוחד של לימודי אנגלית, כולל אנגלית עסקית ואנגלית אקדמית. הקורסים נערכים בקבוצות ואחד על אחד.
  • מכוני ידידות – בישראל קיימים שורה של מכוני ידידות שאחראים על הקשרים התרבותיים בין ישראל למדינות שונות. בין השאר מרכזים אלו עורכים קורסים של לימוד השפה של אותה מדינה. כך למשל אפשר, במכון לידידות אמריקה ללמוד ספרדית כפי שמדברים בדרום אמריקה (שם נערכים גם קורסים מותאמים למוצ'וליירים), המרכז לידידות סין עורך קורסים ללימוד סינית, כולל סינית עסקית, סינית למתחילים, וסינית לצעירים. המרכז לידידות צרפת עורך קורסים בצרפתית.
  • הלן דורון – בית ספר ללימודי אנגלית לילדים קטנים מגיל אפס עד גיל 12, זאת באמצעות כלים שנוצרו בבית הספר באופן ייחודי על ידי הלן
  • וול סטריט – בית ספר ללימודי אנגלית שנחשב למוביל בתחומו בישראל. לבית הספר סניפים בכל העולם, ובישראל הוא כולל 10 סניפים. בית הספר עורך קורסים לתלמידים, חיילים משוחררים, מבוגרים, אנשי עסקים ועוד. גולת הכותרת של הלימודים בוול סטריט היא העובדה שהתלמידים מחולקים לקבוצות קטנות בנות 5 תלמידים והמורים הינם דוברי אנגלית שפת אם
  • ביירון – חברת תרגום שעורכת גם שיעורי שפות לאנשי עסקים, וכן שיעורי אנגלית למגזר הפרטי

כיצד בוחרים בית ספר ללימודי שפות

  • וודאו שכיתת הלימוד לא מכילה יותר מ-10 תלמידים
  • תבררו האם יש רמות לימוד
  • הקורס צריך לכלול שיעורים ותרגולים
  • רצוי שהקורס יהיה פעמיים בשבוע , כך לא יהיה הפרש גדול בין שיעור לשיעור
  • רוצים ללמוד אנגלית? תלמדו בבית ספר שמתמחה באנגלית. לא כל בית ספר לשפות מתמחה בכל שפה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here