כיצד נבחר נתב?
מקור freepik

הנתב, או בשמו הלועזי ראוטר, מנתב את נתוני התקשורת והמדיה ברשת אל המכשירים שלכם, ומהמכשירים שלכם אל הרשת.  נתב טוב מאפשר גלישה במספר מכשירים בו זמנית, וכן אחראי על פריסה איכותית של הגלישה ברחבי הבית. נתב מוצלח יאפשר למספר מכשירים לגלוש בו זמנית בחללים שונים בבית, בעוד שנתב באיכות פחות טובה יתקשה לתמוך במספר מכשירים בו זמנית, ולא יוכל לאפשר גלישה איכותית בחדרים מרוחקים. כדי להקל על הבחירה, לפניכם מספר טיפים ועצות לבחירת נתב.

קווי או אלחוטי

קיימים נתבים קוויים ונתבים אלחוטיים. באופן כללי, גלישה קווית היא יציבה ואיכותית יותר, אך נתון זה משתנה ככל שהשימוש בגלישה אלחוטית גובר, וככל שהטכנולוגיות משתכללות. אם אתם משתמשים במחשבים נייחים, ייתכן שתוכלו להסתפק בנתב קווי, יחד עם זאת מומלץ להעדיף נתב שמאפשר גם גלישה אלחוטית וגם גלישה קווית. על פי רוב, נתבים אלחוטיים מאפשרים גם גלישה קווית, בעוד שנתבים קוויים אינם מאפשרים גלישה אלחוטית. 

חדשנות

כפי שכולנו יודעים, הטכנולוגיה מתקדמת כל הזמן. משמעות הדבר כשזה נוגע לנתב היא שנתב ישן ולא מעודכן לא יאפשר לכם גלישה מהירה , יציבה ואיכותית כמו נתב מתקדם, וייתכן שימנעו מכם אפשרויות גלישה אטרקטיביות. כדאי לבחור בנתב מתקדם וחדשני, שיאפשר לכם ליהנות היום מגלישה איכותית על כל יתרונותיה, ויתירה מכך, יאפשר לכם ליהנות מחידושים שיהיו בתחום בשנים הקרובות.

ניהול רשתות

אם אתם גרים לבד, הנושא הזה אולי לא רלוונטי עבורכם, אך אם אתם בעלי משפחה עם ילדים בבית, בעלי משרד או גרים עם שותפים, מומלץ לבחור בנתב שמאפשר יצירת שתי רשתות נפרדות. לשם כך עדיף לבחור בנתב שמשתמש בטכנולוגיית mesh, נתב כזה גם יוכל לאפשר פריסה אחידה יותר של הרשת .

אבטחה

גלישה אלחוטית חושפת את הרשת הביתית שלכם לסכנות. אמנם ניתן להגן על כל מכשיר ומכשיר באמצעי אבטחה שונים, אך הנתב הוא שער הכניסה והיציאה של המידע אל המכשירים ומהם, וכיום יש אפשרות להפוך את הנתב לשומר סף שמספק הגנה ואבטחה נוספות.  כדי להיות בטוחים, בחרו נתב שמספק לכם הגנה מפני הונאות ותקיפות סייבר.  

אסתטיקה

נתב מודרני לא צריך להיות מכשיר מכוער שמנסים להחביא בפינות נסתרות בבית. הנתבים של היום מעוצבים כך שלא יהוו מפגע אסתטי. כשאתם משווים בין נתבים שונים, שימו לב גם לעיצוב, שכן הנתב הולך להיות חלק בלתי נפרד מביתכם למשך זמן רב.

נתב BE של בזק

נתב BE של בזק משלב את כל היתרונות של נתב מודרני. הוא עובד בטכנולוגיית mesh המאפשרת גלישה יציבה ואחידה בחדרים שונים, מאפשר גלישה קווית או אלחוטית, מעוצב בצורה אסתטית ומספק הגנה למערכות המידע שלכם. העיצוב החדשני מתאים לסטודנטים וצעירים, והטכנולוגיות המתקדמות מאפשרות גלישה מותאמת למשפחות, עסקים ודירות שותפים. בין אם אתם סטודנטים צעירים, בעלי משרד או עסק, או בעלי משפחה, נתב BE של בזק יספק לכם את כל היתרונות שהטכנולוגיה מאפשרת, ויספק גלישה יציבה, איכותית ובטוחה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here