חינוך שלא מוותר על הערכים

בימים בהם נדבר כי העולם השתנה לחלוטין, קשה למצוא לפעמים את הרגע שמסייע ביצירה של שגרה בריאה ומעניינת עבור הילדים. בתי הספר עושים את כל הניתן לעריכתם של שיעורים מרתקים ככל ניתן, זאת גם תוך עיסוק בנושאים מעניינים ואקטואליים אשר יציתו את העניין בליבם של התלמידים ויאפשרו להם ליהנות משיעור מלא ערכים. המשיכו לקרוא וגלו את הדרך המושלמת ליצירתו של ביעור חינוך מרתק ומעניין.

בין אם אתם רק מתחילים את דרככם בעולם החינוך ובין אם אתם מחפשים אחר רעיונות לשיעורי חינוך, הרי שחשוב יהיה להיעזר במערכים אקטואליים ומעניינים אשר יאפשרו לכם לחשוף את הילדים לדילמות מרתקות של העולם המודרני בו אנו חיים. בעת פניה אל אהוד שמיר, מורה ומחנך אשר בעל ניסיון עשיר של למעלה משני עשורים במעורבות בהליכים משמעותיים במהלך שהותם של החניכים בבתי הספר.

מתבססים על רעיונות קודמים

יש לציין כי שיעורי חינוך לא מומצאים מחדש בכל שבוע על ידי אינספור מורים בכל רחבי הארץ. ניתן יהיה לבחור מערך שיעור לדוגמא ולהיעזר בו כמקור השראה או רעיון ערכי ומרשים לשיעור חינוך יצירתי ומהנה במיוחד. רעיונות אשר מובילים לפיתוח דימוי עצמי והשתלבות בחברה יהיו אלו אשר בעלי משמעות והשפעה רבה על הילדים. כך שבאמת לא צריך להמציא את הגלגל מחדש על מנת ליצור מערך שיעור מעניין שיקדם את יכולותיהם האישיות של התלמידים.

בוחרים בנושאים לוהטים

נושאים לשיעור חינוך ניתן יהיה להתאים לכל נושא אקטואלי ומעניין אשר פוגש את חייהם של התלמידים במהלך שגרת יומם. בין הנושאים המעניינים ביותר שתוכלו להעלות לדיון פתוח, מכיל ותומך – נוכל לציין גם את נושא האלימות ברשת, הפרדה בין נשים לגברים לצד שוויון, אבולוציה, חיי הטרנסג'נדרים בישראל, לימודים אקדמאיים וכיו"ב.

שיעורי חינוך ערכיים ומוצלחים

תכנונם ויצירתם של שיעורי חינוך אשר מעלים לשיח את הערכים החשובים לנו, לא תמיד יהיה פשוט. מומלץ יהיה להיעזר בשירותיו המקצועיים של אהוד שמיר, ולבחור באתרו מערכי שיעור חינוך מרתקים אשר נבנו בקפידה ומותאמים לתחומי העניין של התלמידים ולערכים החשובים אותם תרצו להעביר להם. לקבלת פרטים נוספים בקרו באתר או התקשרו כבר עכשיו למספר: 04-6677281.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here