שיווק קורסים לימודיים באינטרנט
קרדיט FREEPIK

האינטרנט הוא כבר מזמן לא עוד מאגר ידע בלתי נגמר. בשנים האחרונות החליטו לתעל את הידע הזה לטובת מטרות סחר ושיווק, וכך הוא הפך להיות לפלטפורמה השיווקית המובילה והנפוצה ביותר בעולם. העובדה שהוא מחזיק במאגר אינסופי של מידע על גולשים באינטרנט (שהיום זה מהווה בערך 99.9 אחוזים מאוכלוסיית העולם המערבי), הביא לכך שבתי העסק זונחים את צינורות הפרסום הקלאסיים, הלא הן מודעות בעיתון, שיווק ברדיו וכו', ומעתיקים את כל זה לשיווק אונליין, שבאמצעות פרסום ממומן מגיע בדיוק מושלם לקהל הלקוחות הרלוונטיים. 

אחד מהמוצרים שמרבים לשווק בפלטפורמה הזו, הם קורסים לימודיים. רוב הצעירים מבלים את זמנם באינטרנט, עיניהם מהופנטות לסמארטפון או למחשב הנייד ודרכם הם מנהלים את חייהם. לפניכם כל מה שצריך לדעת אודות שיווק קורסים לימודיים באינטרנט.

כך תשווקו קורסים לימודיים באינטרנט

שיווק באינטרנט מתחיל ונגמר בהנגשת צורך – הגולש קורא מודעה, היא מחלחלת לו לתת מודע ולבסוף גורמת לו לתהות האם יש לו צורך בדבר. אם המודעה נוסחה מספיק טוב, ודאגה להדגיש למה אכן יש לו צורך במוצר הזה, הוא יפעל במהירות כדי לרכוש אותו. כך גם בנוגע לקורסים לימודיים. כאשר פונים במודעה לקהל יעד בעל תשוקה ללימודים, ומשתפים אותו בחשיבות הלמידה בקורס הספציפי שמציעים ובתועלת הרבה שהיא תניב לו בחיים, מספקים לו למעשה סיבות ממשיות ללמה להירשם לקורס. 

שימוש נכון בכלי השיווק האינטרנטיים

כאשר משתמשים בצורה חכמה ונכונה בכלי השיווק האינטרנטיים, מגדילים משמעותית את הסיכוי להצלחת הקמפיין. הכלים מאפשרים לבעלי עסק לצפות בנתוני חשיפה שונים, מה שמאפשר להם לגלות את קהלי היעד המרכזיים שלהם, ולדייק את מאמצי השיווק שלהם בקמפיין הבא בהתאם לצורך. כאשר מבינים בדיוק מיהו קהל היעד הרלוונטי, ניתן יהיה לנתב את השימוש בכלים הדיגיטליים, שמוצעים בפלטפורמת השיווק האינטרנטי, לכדי יעילות מקסימלית. שימוש נכון בכלי השיווק האינטרנטיים מסייע גם כן בחסכון בעלויות שיווק, וכן בקיצור הדרך לגילוי הלקוחות הרלוונטיים. 

הבלטת ערך ייחודי – מדוע כדאי לבחור בקורס הלימודי שלכם?

בשיווק קורסים לימודיים, כמו בשיווק של כל בית עסק שהוא, חשוב להבליט את הערך הייחודי שיש לקורס שמשווקים, כלומר מה הוא מציע שאין בהכרח בקורסים המקבילים לו במקומות אחרים. הסיבות שמודגשות צריכות להיות חותכות ורלוונטיות, תוך התאמה לקהל היעד אליו מייעדים את הקורס. 

למשל, אם מדובר בקורס אנגלית שמיועד לצעירים בעלי אנגלית ברמה נמוכה, ופיתחתם אפליקציה לשיחות באנגלית למתחילים שהיא ייחודית לכם, זוהי סיבה שכדאי לציין שם. אם יש לכם תוכניות שמותאמות אישית, בניגוד למתחרים שלכם, זו יכולה להיות יריית הפתיחה בכל מודעה שיווקית שאתם מפרסמים. הבלטת הערך הייחודי של הקורס הלימודי, מייחדת עבור התלמידים את ההיצע שלו, והופכת אותו לנזכר יותר ביחס ליתר הקורסים שהציעו לו. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here