כשרוצים מידע על לימודי פוטושופ – טבעי שמחפשים אותו אצל המומחים בתחום. כל המידע על מוסדות הלימוד של מקצוע אטרקטיבי ושימושי תוכלו לקבל באמצעות מילוי פרטיכם בטופס המקוון שבאתר.

ממשקי האינטרנט השונים והיהפכותה של הרשת לפלטפורמה ענקית של תוכן מילולי וחזותי והיותה ערוץ שיווקי יעיל ורב עצמה הפכה את התמונה הדיגיטאלית לחלק בלתי נפרד ממנה. לרשותכם מגוון מוסדות לימוד המציעים מסלולים שונים ללימוד תוכנת פוטושופ.

כשהטכניקה והדמיון חוברים אל המוטיבציה ואל הכישרון ניתן להרקיע שחקים באמצעות תתוכנת הפוטושופ. לפרטים – צרו קשר באתר ו… אתם כבר ממריאים.

האפשרות לעיבוד תמונות במחשב מאפשרת לכם לברוא עולמות חזותיים תוך שימוש בטכניקות מגוונות באפשרויות הבלתי נדלות של ממשקי האינטרנט השונים. באמצעות התוכנה ניתן לעצב עלונים, מודעות פרסומת, הזמנות לאירועים ו ליצור תמונות אמנותיות איכותיות ומלאת דמיון והשראה.

לימוד פוטושופ מיועדים לכל מי שמחפשים מקצוע יצירתי – לצלמים, לגרפיקאים, ולכל מי שעושים את צעדיהם הראשונים ומחפשים דרך ומסלול לצעוד בהם. הלימודים משלבים ידע תיאורטי והתנסות מעשית.

מה עושים עם פוטושופ?
תוכנת פוטושופ מהווה כלי יצירתי לאיור וציור באינטרנט, כלי לקומפוזיציות המשלבות תמונות, טקסטים וגרפיקה, כלי לבניית טקסטורות ועיצוב הדפסות על טקסטיל, כלי לעיבוד תמונות, שיפורן, שדרוגן, תיקונן ו… עיוותן לצורך ייפוין. פוטושופ מסייעת לייצור אריזות, מדבקות. שלטים, עטיפות לתקליטורים, כריכות לספרים.

לימוד פוטושופ – שער הכניסה אל עולם צבעוני מרהיב ומלהיב:

הלימודים יכשירו אתכם להשתלב במקומות עבודה שונים, מהם אטרקטיביים ונחשקים כגון:משרדי פרסום, משרדי עיצוב, משרדי העתקות, מערכות עיתונים, בתי דפוס והוצאה לאור, אתרי אינטרנט ועוד. לקראת סיום לימוד פוטושופ תוכלו להכין תיק עבודות עשיר, אשר יהווה את תעודת הזהות המקצועית שלכם ואת כרטיס הביקור. במקום שאתם תדברו בעד עצמכם ובשבח יכולותיכם וכישוריכם – התיק ידבר, והוא יעשה זאת היטב – ללא מילים.

קורס פוטושופ- תוכנה העושה נפלאות:

תוכנה זו היא אחת התוכנות היותר פופולאריות הקיימות בתחום הצילום הדיגיטאלי. היא מאפשרת לרטש וללטש פניהם של אנשים בפרט וחפצים וצורות שונות בכלל.

היא רווחת במיוחד בתקופת בחירות, שבה נראים על שלטי חוצות ובחוברות שונות פניהם של מועמדים לראשות ערים וגם לקראת הבחירות לכנסת, כאשר רבים מתמודדים על מעט מקומות ברשימות של מפלגות. באמצעות התוכנה ניתן להעלים שומות, למלא שיער דליל, ליצור הבעת פנים נוחה ומחויכת.

הפוטושופ היא תוכנה גרפית שניתן ליצור בה באמצעות המחשב עבודות דפוס מרהיבות, קולאז'ים, תמונות בשכבות, אפשרות לשדרג ולייפות פנים וגוף של אנשים, להעצים את האור או להבליעו, לטשטש כתמים, לרטש שומות, להצניע חטטים ואבעבועות.

משך הקורס:

קורס פוטושופ עשוי להימשך כ – 12 מפגשים, אשר כבר בראשיתם אתם מתחילים לעבוד, להתנסות, ליצור. אתם רוכשים כלים לעבודה עצמית, תוך חשיפה למדיות שונות. לימוד יסודי של תכנת הפוטושופ נעשה במקביל לרכישת עקרונות העיצוב הבסיסיים, שאותם ניתן ליישם בסוגי מדיה שונים. מדובר בקורס מעשי שבו רוכשים מקצוע יצירתי ביותר.

עובדים בצבא וירטואלי ויוצרים עולם אידיאלי:

כאשר תתחילו להתנסות בשימוש בתכנה במהלך הקורס תרגישו את עצמתה ואת אפשרויות השימוש הבלתי מוגבלות בה. הקורס מספק לכם כלים לעיצוב בצבע, מאפשר לכם ליהנות מהמשחק בו מבלי להתלכלך אף לא בטיפה אחת…

קורס מומלץ לכל מי שעיצוב קרוב ללבו:

לכל מי שרוצה לעסוק במקצוע עשיר, מעצים, שמאפשר להביא לידי ביטוי כישורים טכניים עם כוח הבעה יצירתי; קורס מומלץ ביותר למי שרוצה ליצור אחדות של תוכן וצורה; לכל מי שרוצים לגעת נגיעות אסתטיות רכות בתכנים שונים. קוסם לכם?

בוגרי הקורסים:
בוגרי קורס פוטושופ ייצאו עם תעודה העשויה להוות כרטיס ביקור נחשב ונחשק וסעיף נוסף בתעודת הזהות המקצועית שיסייעו לכם לקבל עבודה במשרדי פרסום, במשרדים ובמפעלים שיש להם מחלקת דפוס וגרפיקה, באינטרנט, בעיתונים ועוד.

אם התחום מעניין ומושך אתכם תוכלו למצוא באמצעות מילוי פרטיכם האישיים בטופס המקוון שמופיע כאן, באתר, מוסדות רבים שבהם תוכלו ללמוד את התוכנה המבוקשת. ידע בסיסי במחשב יאפשר לכם להתקבל ללימודים. כבר בשלבים הראשונים ללימודי התוכנה תתוודעו לכוחה וליופייה.

כאשר לומדים את רזיה של תוכנת פוטושופ מבינים, הלכה למעשה, את משמעות הביטוי – השמים הם הגבול. ובעיקר, כשמסיימים את הלימודים ומתחילים לעבוד חשים סיפוק שמימי. פנו אל המומחים שלנו לסיפוק.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here