קורסים שיוצרים הכנסה מהבית
מקור pixabay

הכניסה של האינטרנט לחיינו שינתה את האופן שבו אנו מתנהלים במגוון תחומים, לרבות כל מה שקשור להשכלה גבוהה. כיום ניתן לעשות קורסים רבים מהבית או בכיתות בשעות הנוחות לכם, מה שמתאים במיוחד עבור אלו שעובדים או שיש להם מגבלות זמנים כאלו ואחרות. אותם קורסים הם לא רק מעשירים, אלא יכולים להביא להכנסה נאה מהבית, בלי שתצטרכו לצאת מהבית לעבודה. אם גם אתם שוקלים לעבוד מהבית במשרה מכניסה, הכירו את הקורסים שיוצרים הכנסה מהבית לטווח הקצר וגם הארוך:

קורס עיצוב גראפי – הביקוש למעצבים גראפיים הולך ועולה עם כל שנה שעוברת, ואם יש לכם זיקה לעולם העיצוב – מדובר בקורס מלהיב עם הכנסה נאה לצידו. בקורס לעיצוב גראפי אתם תרכשו את הידע התיאורטי לעיצוב עם תוכנות גרפיות שונות לצד ניסיון מעשי שיאפשר לכם ליישם את הידע שרכשתם. בקורס עיצוב גראפי תוכלו להוציא החוצה את הצד היצירתי שבכם וללמוד כיצד לשלב את הידע שלכם עבור מגוון של פרויקטים.

קורס קידום אתרים – קידום אתרים גם הוא תחום שתפס תאוצה בשנים האחרונות, וכיום יש ביקוש הולך וגובר למקדמי אתרים עבור אתרים מכל הסוגים. בקורס קידום אתרים אתם תגלו את הסוגות לקידום ושיווק אתרים במאה ה-21, וכיצד למשוך אנשים לאתרים כדי להגדיל את החשיפה שלהם. בנוסף, תלמדו כיצד לקדם אתרים לפי החוקים שהוגדרו על ידי גוגל כדי להבטיח שהאתרים שתקדמו יהיו בעמודים הראשונים של מנוע החיפוש הגדול בעולם.

קורס UX UI – כיום הצלחה של אתרים ואפליקציות תלויה בשני גורמים מרכזיים: ממשק המשתמש וחוויית משתמש. בקורס UX UI אתם תלמדו כיצד לעצב בצורה גרפית מוצרים, כיצד להפוך מוצרים/אתרים/אפליקציות לנוחים ומהנים לשימוש, אילו סוגי ממשקים קיימים בשוק, וכיצד לשלב בין כל הגורמים הללו ליצירת מוצר סופי אטרקטיבי במיוחד.

קורס עריכת וידאו – קורס מומלץ נוסף עבור אלו שנמשכים לעולם הוויזואלי; כפי שאתם יודעים, סרטונים עולים לרשת ולמדיות השונות מדי דקה, כך שבהחלט תוכלו למצוא עבודה בעריכת וידאו מביתכם וליהנות מהכנסה קבועה. בקורס עריכת וידאו אתם תלמדו על טכניקות שונות לעריכת סרטונים, תוכנות עריכה מתקדמות, כיצד לייצר סרטונים איכותיים, כיצד לערוך סוגים שונים של סרטונים למגוון מדיות, וכל זאת תוך שילוב של ידע תיאורטי בתחום שיסייע לכם לבצע עריכות בצורה הטובה ביותר.

קורס אפטר אפקטס – אם אי פעם תהיתם כיצד נוצרים אפקטים לסרטונים – זה הקורס עבורכם. קורס אפטר אפקטס ילמד אתכם כיצד להוסיף אפקטים חזותיים מדהימים לסרטונים שונים באמצעות תוכנות ייעודיות וידע תיאורטי בתחום. בנוסף, אתם תלמדו על עבודה בתלת-ממד, כיצד לעבוד נכון עם טקסטים וצבעים, וכיצד להוסיף אפקטים לסוגים שונים של פרסומות.

עבודה מהבית הפכה לרווחת במיוחד בשנים האחרונות, וכיום אתם יכולים ליהנות מעבודה כזו בשעות הפנאי שלכם ואפילו כמשרה מלאה. אם את מעוניינת ללמוד מקצועות מניבים שתוכל לעבוד בהם מהבית, בקרי באתר של מכללת אימג' בירושלים. המכללה הייחודית שמה דגש על עיצוב ותקשורת חזותית לנשים, ובמהלך הלימודים תוכלי לרכוש כישורים רבים שיאפשרו לך לעבוד מהבית.  כל שנותר לך לעשות הוא לבחור את הקורסים שמעניינים אותך ולצאת לדרך חדשה שבסופה תמצאי עבודה מהנה במיוחד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here