קורס משיטי יאכטות – השוואת מחירים דרך כאן על הים
מקור freepik

השייט ביאכטה נחשב מאז ומתמיד לבילוי יוקרתי המשויך לאלפיון העליון. היאכטות הן כמובן יקרות ויוקרתיות, אך אין זה אומר שהשימוש בהן הוא בלתי מושג. כיום ניתן לשכור יאכטה מחברות ייעודיות, ולצאת לים הפתוח עם סקיפר מוסמך מטעם החברה. התפעול של היאכטה הוא דבר מורכב שמצריך ידע וניסיון, ולכן, כדי ליהנות מהשייט ולחזור בשלום למעגן, צריך על הסיפון איש מקצוע איכותי וטוב. אז מה זה סקיפר? העבודה של הסקיפר היא בדרך כלל מאוד מרשימה, ואנשים שרוצים לקחת את האהבה שלהם לתחום צעד אחד קדימה, בוחרים לעשות קורס סקיפרים מקצועי ולהוציא רישיון רשמי של משרד התחבורה.

לאור העובדה שמדובר בתחום יוקרתי, נהוג לחשוב שגם קורסי הסקיפרים הם יקרים במיוחד, אבל לא כך המצב. לפני שניגשים ומתחייבים לקורס מסוים, חשוב לבצע השוואת מחירים ולראות שבחברת כאן על הים מקבלים את התמורה הגדולה ביותר למחיר. חברת כאן על הים היא החברה המובילה בישראל בתחום המכירה וההשכרה של יאכטות, סירות וציוד ימי, והיא מציעה קורס ייעודי ומקיף לסקיפרים לעתיד, אשר נותן תוכן טוב ומגיע מפי כמה מאנשי המקצוע הטובים ביותר בישראל. הקורס נמשך לרוב בין ארבעה לשמונה חודשים, בהתאם לרמת המוכנות של התלמיד לפני המבחן, וכאשר מחלקים את המחיר לאורך התקופה, אפשר לראות כי מדובר בסכום המתאים לכל כיס.

נוגעים בנקודות החשובות

הקורס של כאן על הים מתחלק לשני חלקים ומתחיל עם החלק העיוני. מדובר בחלק הפחות אטרקטיבי, אך כזה שהוא חשוב מאוד, ומצליח לרתק את התלמידים. בחלק הזה של הקורס, נלמדים נושאים כמו ימאות, ניווט, שפה ימית, חוקים ימיים וכמובן תפעול טכני של כלי שייט, איתו צריך לעבוד. חלק מהחומרים נמצאים ברשת וניתן לעבור עליהם, וכדאי לעשות זאת בצורה מקיפה לפני שניגשים למבחני התאוריה של משרד התחבורה, בדיוק כפי שמתכוננים למבחן תאוריה של רכב רגיל. בקורס נוגעים בכל הנקודות החשובות, ולומדים מסקיפרים מוסמכים, שעונים על השאלות ומכינים את התלמידים ליציאה אל הים הפתוח בצורה האידיאלית.

מקור freepik

בשלב השני של קורס סקיפר, יוצאים התלמידים אל המים הפתוחים בקבוצות קטנות ובליווי אחד הסקיפרים של כאן על הים. במהלך ההתנסות המעשית, התלמידים מנווטים את כלי השיט, מתפעלים את חלקיו השונים וכמובן מתנסים בחנייה בעגינה. החלק הזה של הקורס הוא מהנה מאוד, אך גם מאתגר וכזה שנותן טעם של עוד. בכאן על הים שמים דגש על התנסות מעשית, ויודעים שעבודה בפועל היא חשובה יותר מכל סוג של תאוריה. הקורס אורך לרוב בין ארבעה לשמונה חודשים, תלוי באינטנסיביות של הלימודים עליה מחליט התלמיד ועל האופן בו הוא תופס את החומר. חשוב להגיע מוכנים למבחנים הסופיים כדי לעבור אותם בפעם הראשונה, ולהוציא את הרישיון הרשמי שמעניק משרד התחבורה.

אפשרויות מעניינות

קורס הסקיפרים של כאן על הים מקבל את כל מי שמלאו לו 18 שנים, גם אם אין לו רקע ימי משום סוג. הקורס הוא מאוד מגוון מבחינת התלמידים, כאשר אפשר לראות אנשים צעירים שרוצים להפוך לסקיפרים מקצועיים ולהרוויח בעבודה בים, ועד אנשים מבוגרים שרוצים להוסיף עוד אלמנט לרישיון שלהם, על מנת שיוכלו לצאת אל הים וליהנות עם החברים והמשפחה. על היאכטה אפשר להרוויח וגם ליהנות, כאשר הבילוי עליה הוא מגוון ופונה להרבה מאוד אנשים. הזמן על היאכטה נע בין שיזוף, אוכל טוב, מסיבות ואפילו עגינה בלב ים כדי לדוג או לצלול. רישיון הסקיפר מעניק לאנשים הרבה אפשרויות מעניינות ולכן הוא הפך לפופולארי מאוד בשנים האחרונות.

לעוד פרטים אודות קורס משיטי יאכטות ומחירים צרו קשר 072-394-5092

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here