קורס ספרות משוטטת קרדיט צילום תמר סצ'רדוטי

קורס "התבוננות ומוזיאון" במסגרת החוג לאמנות במכללת לוינסקי משנה את פניו בעקבות משבר הקורונה. הסיורים השבועיים במוזיאון תל אביב יומרו השנה לסדרת ביקורים וירטואליים במוזיאונים ברחבי העולם בהם: מוזיאון הפראדו במדריד, מוזיאון הלובר בפריס, מוזיאון המטרופוליטן בניו יורק, מוזיאון לאמנות מודרנית בניו יורק (MOMA) , מוזיאון תל אביב ועוד. במהלך הקורס הסטודנטים יבקרו באופן וירטואלי בתצוגות קבע ובתערוכות מתחלפות הכוללות יצירות אמנות במדיות מגוונות: ציור , פיסול , וידאו, צילום ועוד. 

חוסני אלח׳טיב שחאדה קרדיט צילום משפחתי

ד"ר חוסני אלח׳טיב שחאדה ראש החוג  לאמנות במכללת לוינסקי לחינוך: "אין ספק שהמפגש עם יצירות אמנות מקוריות המוצגות בחללי המוזיאון ובגלריות שונות מזמן התבוננות מעמיקה, שיח ייחודי וחוויה אותנטית, אך המצב שאליו נקלענו בגין מגפת הקורונה מאתגר אותנו להעביר את פעילותנו  למרחב הדיגיטאלי תוך לימוד והתנסות במשאבים החדשים שמרחב זה מאפשר". 

קורס ספרות משוטטת קרדיט צילום תמר סצ'רדוטי

"ספרות משוטטת" – הסיורים הרגליים יומרו בסיורים וירטואליים

קורס ייחודי המבוסס על סיורים רגליים ברחבי העיר תל אביב. בקורס, הסטודנטים עוקבים אחר 'העלילות התל-אביביות' של דמויות מסיפורי סביון ליברכט, סמי ברדוגו, רונית מטלון, תמי שם-טוב ואחרים, כמו גם של דוברים בשיריהם של ארז ביטון, רוני סומק, מאיר ויזלטיר ועוד. הסיורים, מפגישים את הסטודנטים עם המקומות בהם חיו ופעלו מחשובי הסופרים והמשוררים העבריים והישראליים ואשר תל-אביב הייתה מקור השראה ליצירתם, ביניהם: ביאליק, עגנון, גוטמן, גולדברג, פן, שלונסקי,אלתרמן, וולך, רביקוביץ ואתר . בימי משבר הקורונה ימירו את הסיורים הרגליים, סיורים וירטואליים

יעקבה סצרדוטי קרדיט צילום משפחתי

ד"ר יעקבה סצ'רדוטי, ראשת החוג לספרות וספרות ילדים במכללת לוינסקי לחינוך ומפתחת קורס: "הקורס מבוסס על שני עקרונות מרכזיים. האחד, הפיכת תהליך הלמידה לחוויה רב – חושית באמצעות הוצאת הספרות אל מחוץ לכיתת הלימוד אל המרחב החברתי-תרבותי-גיאוגרפי, חוויה המקשרת בין עולמו של הלומד לעולמה של היצירה. העיקרון השני, הוא עיצובה של סביבת למידה שוברת שגרה המאפשרת ומעודדת את יצירתו של ידע חדש על ידי 'קהילה חוקרת', שמרעננת את חוויית הלמידה, ומאפשרת ללומדים להפגין בפני הקבוצה את השקפות העולם שלהם, את הכישורים והכישרונות שנעלמו מהעין בהוראה המסורתית ופותחת ערוצי תקשורת חדשים."

קורס ספרות משוטטת פתוח לציבור הרחב בתשלום על בסיס מקום פנוי

מספר הטלפון לפרטים נוספים 036902483

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here