בעידן האינטרנט ההולך ומתפתח שבו אנו משתמשים יותר ויותר ברשת האינטרנט, עולה גם המודעות לצורך לאבטח את המידע אשר קיים ברשת. האקרים פורצים לרשתות האינטרנט בכל עת וגורמים לנזקים כבדים. כדי להילחם בתופעה הזו, קמים מומחי אבטחה מוכשרים ועושים רבות כדי לאבטח את המידע באתרים. מכללת  Cybernet הוקמה כדי להכשיר צעירים להגן על המידע הרגיש.

קורס אבטחת מידע

לימודי אבטחת מידע חושפים את הצעירים בפני מגוון רחב של נושאים מרתקים ועורכים להם סדנאות מועילות המכשירות אותם להילחם בהאקרים עוינים. קורסים אלה מועברים בדרך כלל בקבוצות קטנות, כך שהתלמידים מקבלים יחס אישי וליווי לאורך כל הדרך.

מדוע כדאי להירשם ללימודי סייבר

לימודי סייבר מרחיבים את אופקיהם של הצעירים ומעניקים להם את היכולת להתמודד עם אתגרים משמעותיים בעתיד. הלימודים מקנים לתלמידים את הכלים להתמודדות עם תקיפות של האקרים. היכולת להתמודד עם מפגעים אלה דרושה במגוון רחב של מקומות – בצבא או בעבודה. תלמידים אשר בוחרים ללמוד קורסים במסגרת תחום הסייבר זוכים להערכה רבה בקרב רבים. אז אם כבר הצלחתם לפרוץ את סיסמת ה-Wi-Fi של השכן ואתם רוצים לדעת איך זה פועל מקרוב, לימודי סייבר מתאימים לכם.

מפתחים אפליקציות

פיתוח אפליקציות הוא נושא בוער בשוק, ולכן המכללה המקצועית מציעה קורס פיתוח אפליקציות עבור הצעירים. בקורס זה לומדים לפתח מגוון רחב של אפליקציות עבור מערכת ההפעלה אנדרואיד, המערכת הנפוצה ביותר בשוק שעליה מבוססים מכשירים שונים. לצד כלי הפיתוח, ילמדו התלמידים לבנות אפליקציה ולשווק אותה.

מחשבים זה כאן

היום איננו יכולים לתאר את חיינו ללא מחשב. הוא נמצא עמנו בכל מקום – מחשב נייח בבית, מחשב נייד לפגישות בעבודה, וכמובן – הטלפון החכם שממנו אנו מסרבים להיפרד. רובנו יודעים להשתמש במחשב, אבל איננו יודעים כיצד הוא פועל באמת. לימודי מחשבים מקצועיים מציעים לנו הצצה עניינית ומקצועית אל מאחורי הקלעים של כל מחשב. מסיבה זו, אם החלטתם להירשם לקורס מחשבים או לרשום אליו את ילדיכם, חשוב לוודא כי מדובר במקום מקצועי וכי הלימודים מועברים על ידי מדריכים מיומנים הפועלים בתחומי הסייבר ופיתוח האפליקציות במשך שנים רבות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here