לימודי רפואה סינית עכשיו זה הזמן
צילום מכללת מעיינות

הרפואה הסינית הנה רפואה טבעית בת למעלה מ-3000 שנה, המבוססת על הפילוסופיה הסינית של הטאואיזם.  ראשיתה של הרפואה הסינית מיוחסת לספרים הראשונים שאספו למעשה את כל הידע שהיה נהוג עד אז. כתיבת הספרים הניחה את הבסיס לקביעת הגישה הסינית לבריאות ומחלה, תיאור האיברים ותפקודם, פירוט המרכיבים השונים שבגוף וקשרי הגומלין ביניהם.

הרפואה הסינית היא הרפואה המקובלת מאז ועד ימינו ברחבי מזרח אסיה: בסין, יפן, קוריאה, טאיוואן, ומקומות נוספים. בשנים האחרונות התרחבה הרפואה הסינית גם למערב, שם השתלבה בצורה מהירה ברפואה הפרטית והציבורית, וקנתה לה מטופלים רבים ותומכים נלהבים.

בשנים האחרונות עולה המודעות בקרב הישראלים לבריאות, תזונה נכונה, וכיצד צריך להתייחס לגוף שלנו. אנו יותר ויותר חוזרים לשורשים ולמקורות שלנו, ומבינים שסודות הרפואה נמצאים ממש כאן מתחת לאף שלנו. הקב"ה ברא עולם כך שלכל דבר יש תכלית, שום דבר בטבע לא נברא סתם, אלא שלמקורות הטבע שלנו יש יכולות רפואיות שאנו לא מודעים אליהם.

לימודי רפואה סינית יתרמו, לפני הכול, לבריאות האישית של המטפל ולאורח החיים שלו. מטפל טוב המיישם על עצמו את העקרונות שאותם הוא מעביר למטופליו, יגביר משמעותית את רמת החיוניות הפיזית והנפשית שלו.

על פי תורת הרפואה הסינית, קיימים בגופו של האדם ערוצי אנרגיה, האמונים על העברתה של האנרגיה בין כל חלקי הגוף כולל הנפש – שאיננה נתפסת כנפרדת מהגוף. ערוצים אלה נקראים "מרידיאניים" ושיטות טיפול רבות הקשורות ברפואה הסינית פועלות למען יצירת של איזון אנרגטי על ידם

לימודי רפואה סינית במכללה מובילה

מכללת מעינות ללימודי רפואה משלימה, מקנה לסטודנטיות ידע מקצועי וקליני ברזי הרפואה הסינית. תפיסת העולם של בית הספר שמה דגש על שילוב של טיפול בדיקור, במגע בצמחים ובתזונה, ומאפשרת לבוגרות להשתלב במהירות ובהצלחה בתחום 

במהלך הלימודים, אנו מקפידות לתת ביטוי, לכל תלמידה ויחס אישי ומכבד. התלמידות מקבלות גם ערך מוסף בדמות אימון אישי ותעסוקתי, סדנאות חוויתיות, הכוונה מקצועית, הטבות שונות ושלל פינוקים.

לא פלא שבוגרות המכללה ולא רק, במסגרת לימודי רפואה סינית, באות ולומדות בשמחה ומפנימות את הערכים ודרך החיים המאוזן ואת אורח החיים הבריא, של הרפואה המשלימה.

המכללה שמה  למטרה, ליצור רף איכותי ומקצועי גבוה ולהכשיר בסוף המסלול, תלמידות איכותיות המצוידות במיטב הכלים על מנת לטפל בצורה המיטבית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here