טניה, מיקס סטודיו

רבים משתמשים בשיטת הנומרולוגיה על מנת לחקור תכונות של אדם ואף לחזות את ההתקדמות שלו בחיים. אבל בשביל להבין את האנרגיה והמשמעות המיסטית של כל מספר ומספר ושל חיבורים של מספרים ביחד, צריך להבין היטב בתחום. הבשורות הטובות הן שאפשר ללמוד אותו.

נומרולוגיה התפתחותית- למי זה מתאים?

יש הלומדים מקצוע על מנת לעסוק בו ולהרוויח ממנו כסף, ויש הלומדים תחומים מסוימים בכדי לרכוש ידע ולהשתמש בידע הזה בכדי להתקדם בחיים. נומרולוגיה התפתחותית היא תחום שמשלב בין השניים- ניתן ללמוד אותו בכדי להפוך אותו למקצוע, ובמקביל אפשר להשתמש בו בכדי לשפר לתקן ולקדם כל תחום בחיים האישיים.

בין אם הרגשת התקיעות קשורה לעבודה, או לזוגיות, בין אם מדובר בחיפוש אחר זוגיות או חוסר יכולת להתקדם בחיים בכל התחומים- הבנת המספרים והתורה השלמה שעומדת מאחוריהם יכולה לסייע לכל אחד להבין ולהתקדם.  מדובר בכלי שמסייע בחיים באופן כללי ואפשר להשליך אותו על כל קושי וכל בעיה שמתעוררת, וגם אפשר להפוך אותו למקצוע של ממש- להתמקצע בו ולעשות ממנו כסף. והרי אומרים "אם תעבוד במה שאתה אוהב לא תעבוד יום בחיים" וזו אחת הדוגמאות היותר מוצלחות לכך.

למה ללמוד נומרולוגיה התפתחותית?

  1. כמעט כל אחד מאיתנו נעזר ביועץ חיצוני בשלב כלשהו בחייו. בין אם זה מנטור, פסיכולוג או יועץ עסקי כלשהו. הבנת המספרים והחיבור שלהם הופכת אתכם ליועץ של עצמכם. ברגע שמבינים ומבודדים את החולשות ואת החוזקות, מדייקים את הכישרונות ואת היכולות ניתן בקלות להבין את הייעוד בחיים ללא צורך בהנחיה חיצונית אלא לספק לעצמכם תשובות בכל רגע נתון.
  2. לחיות את החיים לפי הייעוד ולקום בכל בוקר עם חיוך זה לא חלום וזה לא רק בסרטים הוליווידים. הבנה וגילוי עצמי מובילים לביטחון עצמי וערך עצמי גבוה. ולכל אלה המספרים סוללים את הדרך.
  3. אנשים חוששים לעשות שינויים. גם אם מדובר בשינוי הכי קטן יש שידחו אותו מהפחד של כישלון ואפילו מהפחד של הצלחה. החשש הזה לבצע שינויים קטנים וגדולים בחיים תוקע לא מעט אנשים במקום ולא מאפשר להם להתקדם. נומרולוגיה היא כלי, היא ידע. וידע זה כוח. ברגע שיש לכם ידע וכוח בידיים- הפחד נעלם וניתן לבצע שינויים גדולים כקטנים בכל שלב בחיים עם ביטחון מוחלט לפני כל צעד.
  4. כפי שכבר צוין, נומרולוגיה היא כלי להתפתחות אישית אבל גם לסיוע לאחרים. הלימוד וההבנה של המספרים והערך שלהם- הם אלו שיסייעו לכם לייעץ לא רק לעצמכם אלא גם לאחרים. מדובר במקצוע רווחי וערכי שניתן ללמוד ולהתמקצע בו ולהשתמש בידע שרכשתם בכדי לייעץ בצורה חברית או מקצועית לבחירתכם ואף להרוויח מכך.
  5. אחת הסיבות העיקריות שאנשים פונים לייעוץ נומרולוגי היא זוגיות. או יותר נכון- מציאת זוגיות. אנשים רוצים למצוא את האחד והיחיד עבורם או להיות בטוחים שזה שהם איתו הוא האם הנכון בשבילם. כאשר לומדים את התחום ניתן להבין ולחקור את האופי של האדם שנמצא מולכם מבלי הצורך לדלות ממנו מידע כמו תאריך לידה וללכת לנומרולוגית שתבדוק עבורכם- כי כבר תוכלו לבצע זאת בעצמכם.

שיטת הנומרולוגיה היא שיטה מוכרת וידועה לדייק את התשובות לשאלות. היא מסבירה למה דברים קורים לאדם שוב ושוב, למה אדם תקוע בתחום כלשהו בחייו או בכל התחומים בחייו והכי חשוב- היא מסייעת לקבל את התשובות לכל השאלות האלה, לפתור אותן ולהתקדם הלאה. וזו הסיבה שמסכמת מדוע מומלץ ללמוד נומרולוגיה התפתחותית

רדמילה פוזילוב, 'המרכז לנומרולוגיה והתפתחות אישית'

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here