לימודי אנגלית – נשארים מעודכנים, תמיד

בין אם בגלל המורה בתיכון, או בגלל העצלנות שלנו, אנגלית לא מהוקצעת אינה חייבת להישאר כזו לכל החיים. בעזרת קורס אנגלית (קצר או ארוך) תוכלו לעשות כל מה שתרצו – באנגלית. אפילו לספר בדיחות

לימודי אנגלית בפרט, ושפות זרות בכלל הם כבר עניין די מוכר במציאות הישראלית המתפתחת. חלקנו היינו תלמידים פחות מוצלחים, חלקנו סתם בעלי "מחסום שפה", אך לכולנו רצון משותף – לדעת לתקשר באנגלית לכל מטרה שהיא: אישית, עסקית ואפילו בשפה טכנית.

איזה סוגי קורסים יש ללימודי אנגלית?

הקורסים שרובנו בוודאי שמענו עליהם הם אלו שמשמיעים את הפרסומות שלהם ברדיו לא פעם: המכונים הפרטיים. אלו מציעים מסלולים שונים, כמו לימודי אנגלית מדוברת, קורס אנגלית עסקית, לימודי אנגלית טכנית, קורסי אנגלית לילדים ועוד. בין המכונים הללו אפשר למצוא את: ברליץ, וול-סטריט ודיאלוג (בית הספר לשפות של האוניברסיטה הפתוחה).

למכונים הפרטיים יש סניפים רבים ברחבי הארץ והם מציעים "חליפה תפורה לפי מידות", לכל תלמיד שיגיע. החליפה מותאמת לתלמיד לפי רמתו ולפי היעד והמטרות שלשמן הוא בא ללמוד אנגלית. במכונים השונים יש כ-17 רמות לימוד לאנגלית כללית, וכשש רמות לימוד לאנגלית עסקית. כמובן שישנם הבדלים בין המכונים: באופן הלימוד, במסגרת השעות והמיקוד בחומר הנלמד. אותם מכונים מציעים לא רק לימודי אנגלית, אלא לימודי שפות נוספות, כמו צרפתית, איטלקית, סינית ועוד.

כמה עולים לימודי אנגלית?

מחירי הקורסים במכונים הפרטיים נעים בין 1,150 ש"ח לקורס מקוצר של 30 שעות בקיץ, לבין 6,400 ש"ח לקורס שנמשך שנה שלמה, כאשר באמצע ישנו מגוון עצום של מחירים, בהתאם לקורס הנבחר וכמה זה הוא נמשך.

לצד המכונים הפרטיים ישנן אלטרנטיבות זולות יותר, כמו לימודים דרך אגודות הסטודנטים באוניברסיטאות ובמכללות השונות שלעיתים מציעות קורסים קצרים וממוקדים בעלות מסובסדת. אפשרות נוספת היא לימודים ממחושבים, דרך אתרים כמו E-teacher, שניתן להיכנס בהם לשיעורים, ללמוד, ולשלם פר-שיעור.

כשאתם ניגשים לבחור קורס אנגלית תחשבו מה ישרת אתכם בצורה הטובה ביותר: האם התגברות על מכשול הדיבור? אולי יכולת לנהל שיחה עסקית באנגלית או להציג פרזנטציה? כך, תוכלו לבחור את הקורס האידיאלי עבורכם. Good Luck!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here