חשיבותו של קורס אקסל בעולם העסקי
קרדיט FREEPIK

אם פעם היה נהוג לרכוש מוצרים מתוך צור שהרי היום הצורך הפך לרגש וכך יותר ויותר אנשים צורכים מוצרים ומגדילים את רף המכירות של העסק. אז הכול מתנהל כשורה והעסק אכן מראה רווחים אבל מי ואיך מנהלים את ההצלחה הזאת מבלי חלילה לפסוח על תשלום המיסים? 

משכורות לעובדים והתנהלות הארגון בצורה הנכונה? בצמד מילים, קורס אקסל. כן, קורס שכזה יכול בהחלט להניב לכם את התוצאות הטובות ביותר והתוצאה? ארגון פרודוקטיבי על כל המשתמע מכך חייב לשלוט היטב בתוכנה על מנת לבצע מטלות אלו ביעילות. 

קורס אקסל – איך אפשר לעזור לכם?

חברת ים ידע, מספקים לכם קורס אקסל מקצועי ומקיף המכיל בתוכו כל מה שאתם או הארגון צריך על מנת שיוכל להתפתח נכון, לחסוך בעלויות והכי חשוב יוכל להגדיל את רף המכירות ללא בעיות או התנהלות לוקה בחסר. בימי קורונה ים ידע מספק לכם את כל האפשרויות ובמקום שנגיע אליכם באמצעות הזום או כל תוכנת און ליין אחרת ניתן לקבל בבטחה אל כל המידע ולהפוך כל ארגון למוצלח בזכות כמה שיעורים ממוקדים ונכונים.
ניתן להקליט את השיעורים בזום ולחזור ולצפות שוב ושוב על מנת לתרגיל ולהטמיע את החומר הנלמד בקורס. 

קורס אקסל – למה דווקא אנחנו?

ים ידע, מספקים לכם יחס אישי ולמידה בכיתה קטנה ומכילה של עד 10 תלמידים בכל משדר זום/ און ליין. לצד התכנים המועברים המורים המוסמכים מלמדים אתכם כיצד להשתמש בתוכנה בזמן אמת כאמור נותנת מקום לעניין המעשי של הקורס והכול בעלות של 230 ₪ לשעה + מע"מ (נכון ל דצמבר 2020). ים ידע, ממקדים בדיוק את מה שאתם צריכים ושמים הדגשים ברורים בהתאמה אישית למה שאתם צריכים באמת! רוצים לקצר את זמן העבודה ולהשיג יותר ידע? באמצעות ים ידע והניסיון תוכלו גם אתם לקבל הדרכה מטעם מדריכים בעלי ניסיון ושעות רבות של הדרכה בתחום. 

האם אתם עושים גם הדרכות פרטיות?

במסגרת השירותים מעניקים ים ידע גם הדרכות אישיות כאמור הדרכות אחד על אחד למנהלים ועובדים בארגון שמחפשים הדרכה איכותית במחיר שווה לכל כיס. כמו כן ניתן לקבל במסגרת השירות את כל שירותי הפיתוח באקסל ובניית קבצים חכמים, תמיכה וכן ליווי לאורך כל תקופת ההדרכה ועד שתגיעו לסיום הקורס בו תוכלו לצעוד קדימה לעתיד יותר בטוח בארגון מצליח יותר. מחפשים לחסוך יותר כסף ולקבל יותר מידע במעט זמן? בואו להפוך כל משימה  לפרודוקטיבית בזכות קורס ממוקד, טיפים לעבודה יעילה והכי חשוב? תוצאה בטוחה, קצרה ויעילה. 

בקרו באתר הבית שלנו ובואו להתעדכן בשינויים שחוותה סביבת האקסל בשנים האחרונות, אחרי הכול כשאתם משדרגים את הידע של העובדים, אתם משדרגים את יעילות הארגון ובעיקר לומדים איך לצמצם טעויות ולעבוד ביעילות. 

ים ידע – כשהכול מתנקז למקום אחד. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here