בואי אלינו לקורס מזכירות רפואית

אם את מעוניינת למצוא מקצוע מעניין ומתגמל עם אפשרות לתעסוקה לטווח הארוך, עזרה לזולת וגם סיפוק אישי, קורס מזכירות רפואית במכללת אינטלקט אקדמון יכול לענות על השאיפות. בואי לקרוא פרטים על הקורס שמציעה המכללה.

מה זאת אומרת מזכירות רפואית?

מזכירה רפואית ממלאת תפקיד בסיסי ומרכזי בכל המוסדות שעוסקים במחקר וברפואה. בין היתר המזכירה הרפואית עובדת בבתי חולים, במרפאות קהילתיות וגם במרכזים רפואיים ובקליניקות פרטיות במגוון תחומים. התפקיד של המזכירה עשיר ומשתנה לאורך היום. הוא עשוי לכלול למשל מענה לפניות של מטופלים, השתתפות בישיבות צוות, תיאום של תורים למומחים ורופאים ועוד. בנוסף המזכירה עומדת בקשר ישיר מול מטופלים שמגיעים למרפאה או לקליניקה, עוזרת להם להבין איזה בדיקות נדרשות, מתי אפשר לקיים אותן, עוזרת בפתרון של בעיות בירוקרטיות ולוגיסטיות, וכדומה. מעבר לכך המזכירה מבצעת עבודות ניהול משרד שוטפות כגון קבלת פקסים ושליחתם, מענה לטלפונים, הכנסת נתונים לטבלאות ושימוש במערכות ניהול משרד המבוססות על תוכנות מתקדמות.

עקב כך תפקידה של המזכירה הרפואית נעשה יותר ויותר משמעותי ככל שהיא מתמידה והופכת לבורג מרכזי במערכת. למעשה כל פנייה, פגישה ותהליך עוברים בשלב זה או אחר דרכה והיא אחראית על התנהלות יעילה, מאורגנת ומסודרת של המרכז הרפואי או המחקרי. מכאן שלאורך זמן המזכירה זוכה ליותר הערכה בקרב עמיתיה לעבודה והיא נהנית מהעסקה לטווח ארוך במוסד המעניק תנאים טובים וגב איתן מבחינת תנאים ומשכורות.

מטבע הדברים יש בעבודה הזו גם מרכיב משמעותי מהבחינה האנושית. תפקידה של המזכירה כולל עזרה לאנשים אשר מצויים בבעיה בריאותית החל במחלה ועד צורך בניתוח, ובדיוק בנקודה הזו היא עוזרת להם לקבל מענה לשאלות ובעיות שמציקות להם. על כן מדובר במקצוע שיש בו גם מרכיב משמעותי של עזרה לזולת וסיפוק אישי, וזאת בנוסף לעבודה בסביבה הכוללת אנשים מעניינים ואיכותיים מעולם הרפואה.

הדרישה לקורס מזכירות רפואית

בעבר ניתן היה לעבוד בתור מזכירה רפואית גם ללא קורס, כאשר את המיומנויות רוכשים לאורך זמן. ואולם, כיום בכל המוסדות הרציניים מקבלים לעבודה רק את מי שעברה קורס מזכירות רפואית שמתקיים במוסד אקדמי מוכר. כפי שניתן להבין מדובר בתפקיד מורכב המחייב קורס רציני ויסודי שכולל קשת רחבה של נושאים ותחומים אדמיניסטרטיביים ורפואיים. הקורס במכללת אינטלקט אקדמון נפרש על פני 400 שעות אקדמיות, כאשר 340 השעות הראשונות הן אקדמיות וכוללות נושאים כמו שליטה באינטרנט ותוכנות אופיס, שיעורים בפתולוגיה, אנטומיה ופיזיולוגיה, אתיקה רפואית, ארגון וניהול של מערכות בריאות וכדומה. כמו כן, ישנן 60 שעות של התנסות מעשית בבית חולים אשר תפקידן לאפשר לתלמידים להכיר את העבודה מקרוב, לתרגל את הכלים והידע ולהוציא אותם מוכנים באופן מיטבי לשוק העבודה.

לפרטים נוספים והרשמה לקורס מזכירות רפואית התקשרי אל נציגי אינטלקט אקדמון בטלפון *9233

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here