איפה לומדים קורס קנאביס
מקור: בריא בישראל

תעשיית הקנאביס הרפואי היא תעשייה שצומחת בשנים האחרונות באופן משמעותי בעולם בכלל ובשוק הישראלי, באופן אשר יוצר צורך הולך ומתגבר בכוח אדם מקצועי ואיכותי, ובמומחים שמבינים לא רק תחומים שגרתיים כמו פרסום, מכירות, שיווק או פיתוח פרויקטים, אלא לפני הכל – מבינים קנאביס.

הדרישה לכישרונות צעירים ומוחות חדשים בתעשיית הקנאביס, בעיקר בקרב החברות הגדולות שפועלות בה היא דרישה קיימת, שרק הולכת ומתעצמת בצורה משמעותית משנה לשנה. כיום, מרבית בעלי הכישרונות הקיימים בשוק, בחברות הללו ומחוצה להן, אינם בקיאים דיו בעולם הקנאביס ולכן אינם בעלי הידע הבסיסי הנדרש להשתלבות בתעשייה. מי שאינו מכיר את הצמח והשימושים השונים בו, לא יכול לרוב להוביל או להשתלב בחברות ומיזמי קנאביס צעירים, כאשר הדרך לבקיאות חיונית זו מתחילה בלימוד קורסים מקצועיים בעולם הקנאביס, בעיקר באספקטים הרפואיים שלו.

לימודים של קורס קנאביס רפואי מקצועי, במידה ואין אפשרות לבצע אותם מעבר לים במשך סמסטר בארה\"ב, הם לימודים שכן ניתן לעשות בישראל. האפשרויות שקיימות בארץ הן בשני אפיקים – לימודים דיגיטליים באינטרנט או לימוד בכיתות פרונטליות הנפתחות במחזורים קובעים מראש, במספר מוסדות קדמיים ששילבו את נושא הקנאביס הרפואי בתוכנית הלימודים שלהם – בין היתר \'הטכניון’, ‘מכללת ספיר’ ומספר גופים נוספים, שמציעים לציבור תוכנית לימודים שכוללת לימודים אודות צמח הקנאביס, ההיסטוריה שלו והתעשייה המקצועית אשר בה מתבצע הטיפול בו בישראל.

אם אתם מחפשים את הלימודים שיכולים ליצור לכם עתיד מבטיח בתעשיית הירוקה, אלו האפשרויות שלכם ללימוד קורס קנאביס רפואי בישראל:

לימודי קנאביס בדיגיטל של בריא בישראל

קורס קנאביס רפואי מבית ‘לימודי קנאביס בדיגיטל’ – מתחם הלימודים הדיגיטלי של ‘בריא בישראל’ – מהווה את הדרך הנוחה ביותר לחובבי קנאביס ישראלים ללמוד את כל מקצועות הקנאביס הרפואי והיסודות המדעיים של הטיפול, לצד כל שאר הידע המקצועי הנדרש לשם עיסוק במקצועות הטיפול בקנאביס בישראל. הקורסים במתחם הלימודים של בריא בישראל עוסקים בנושאים רבים בעולם הקנאביס כולל הצמח עצמו, החומרים הפעילים שקיימים בו והשפעתם על גוף האדם, התהליכים והפרוטוקולים של צריכתו למטרות רפואיות, התעשייה העסקית הנרקמת סביבו, ההיסטוריה של השימוש בקנאביס, שילוב הקנאביס בענפי החקלאות המסחרי, ונושאים אבים נוספים. עבור כל נושא קיימת במתחם הלימודים תוכנית שיעורים נוחה, מפורטת ומונגשת בעזרת שלל מאמרים קצרים שכיף ללמוד מהם.

קורסים מקצועיים לציבור הרחב בנושא קנאביס רפואי שמוצעים במתחם הלימודים של \"בריא בישראל, כוללים מספר תוכניות לימודים מקיפות בנוגע לצמח הקנאביס ולשלל עולמות התוכן הנוגעים בו, השימוש הרפואי בו ובגידולו. הקורסים כוללים ידע חיוני הנדרש לצורך השתלבות בתעשיית הקנאביס המקצועית, ומיועדים בין היתר גם ליזמים ובעלי מקצועות חופשיים שרוצים להשתלב בצד המקצועי של תעשיית הקנאביס.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here