5 טיפים להשתלבות בעולם הפרסום הדיגיטלי

בעולם הרשתות החברתיות, הפרסום הדיגיטלי הפך לאחד מכלי השויוק והפרסום החזקים ביותר במשק, שבקרוב מאוד יעקוף את את מה שמכונה היום כעולם הפרסום הקונבציונאלי – הטלוויזיה, הרדיו והעיתונות. ישנן לא מעט סיבות מדוע התעשייה הזו פורחת, אחת מהן קשורה לנגישות שהיא כוללת בתוכה ולשליטה שהיא שמאפשרת בזמן ניהול הקמפיין.

השנייה, קשורה לעובדה שכיום, מרבית האנשים (קהל היעד) נמצא ברשתות החברתיות. לכן, מדובר בתעשייה רווחית במיוחד, שלא מעט אנשים מעוניינים להשתלב בתוכה ולהיות חלק מחברות פרסום ומיתוג מובילות שלרוב גם מציעות תנאים מעולים למתאימים. אז אם אתם חולמים על קריירה בפרסום דיגיטלי – הנה חמישה טיפים שיעזרו לכם בדרך.

  1. קורסים ייעודים ותכניות לימוד –  נכון, עולם הפרסום הדיגיטלי לאו דווקא דורש מאיתנו תואר מתקדם או תעודה ביד כדי להתחיל לעבוד. חלקים נרחבים מתהליך הלמידה שלכם בתחום יכולים להיעשות באופן עצמאי. אבל קורסים ייעודים, יכולים לספק שני יתרונות מרכזיים – האחד, הוא תעודה ביד שיכולה להוות מסמך מהימן שיש לכם ידע וניסיון בתחום ובכך למשוך את העין למעסיק הפוטנציאלי שלכם והשני, הוא ההזדמנות ליצור קשרים עסקיים שמתוכם, תוכלו להתקדם לשלב הבא בקריירה שלכם.
  2. הכרות את הפלטפורמות השונות – היכרות מעמיקה עם הפלטפורמות השונות והקהלים שהם כוללים בתוכן היא בגדר חובה עבור כל מי שרוצה לפרוץ בעולם הפרסום הדיגטלי ולעבוד עבור חברות פרסום ומיתוג מובילות במשק. לא מספיק לדעת איך לעבוד עם פייסבוק וטוויטר כי אלו הפלטפורמות הנוחות עבורכם, צריך להבין את כלל הפלטפוורמות האחרות כדי שתוכלו לאתר את קהל היעד שלכם בקלות.
  3. הישארו מעודכנים – עולם הפרסום הדיגיטלי הוא עולם שמשתנה ומתעדכן כל הזמן ובקצב מהיר במיוחד. לפעמים כלמה שלמדתם לפני שלושה חודשים, הופך ללא רלוונטי  עוד לפני שהספקתם לקדם פוסט חדש בעמוד הלקוח. הישארו עירניים לשינויים במערכות השונות ולכניסתן של פלטפורמות חדשות לשוק.
  4. תהיו מוכנים להתמודד עם הלחץ – עולם הפרסום בכללותו, יכול לעיתים להרגיש כמו סיר לחץ גדול שבתוכו צריך לדעת להתנהל ולקבל החלטות. ובעולם הפרסום הדיגיטלי, בו לקמפיינים יש אורח חיים קצר יותר והתקשורת עם הקהל היא מידית יותר, הלחץ – אפילו גבוה יותר.
  5. יצירתיות – תכונה שנדרשת עבור כל מי שרוצה לעבוד עם חברות פרסום ומיתוג מובילות. אבל בעיקר, בעולם שמשתנה כל הזמן כמו עולם הרשתות החברתיות והאינטרנט והפרסום בהם. היכולת להגיב בצורה יצירתית או לחשוב על הקמפיין הבא, שימשוך את העין בין אלפי הגירויים הקיימים ברשת, היא יכולת חשובה  – מאין כמוה.

בהצלחה!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here