תרגום קורות חיים
קרדיט PIXABAY

במידה והנכם מעוניינים להתקבל לחברה בין לאומית אתם חייבים קורות חיים באנגלית. ולמה?

אם פעם אנגלית הייתה השפה המדוברת ביותר בעולם וזהו, הרי שהיום היא הרבה יותר מכך. כיום השפה האנגלית היא השפה הבינלאומית המשמשת לעסקים, כמו כן השפה האנגלית הינה חלק משמעות ובלתי נפרד מכלל ענפי המסחר וענפי התעשייה השונים בעולם. אי לכך ובהתאם לזאת, שליטה וידיעה של השפה האנגלית היא תנאי חובה לכל אדם או לכל חברה אשר מכוונת לשוק ולתעשייה הבינלאומית. כל העולם מודע לעובדות הללו, אך עדיין מעטים האנשים אשר מתרגמים את קורות חייהם לשפה האנגלית כאשר הם רוצים להתקבל למשרה חדשה כזו או אחרת. חלק גדול מן האנשים יעדיף לוותר על משרות בהן קיימת דרישה להגיש קורות חיים גם בשפה האנגלית. בעקבות כך אנשים רבים מפסידים משרות טובות ורווחיות במיוחד.

חלק גדול מן המעסיקים כיום מבקשים קורות חיים גם בשפה האנגלית, העולם מתקדם ואנחנו צריכים להתקדם איתו ביחד – בדיוק לשם כך הכנו עבורכם את מאמר זה שיעזור לכם להבין בצורה טובה יותר כיצד כותבים קורות חיים בשפה האנגלית, ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

תרגום קורות חיים לאנגלית – איך עושים את נכון? מאיפה מתחילים את זה?

קורות חיים בשפה האנגלית יכתבו בצורה דומה מאוד לקורות חיים בשפה העברית. ההמלצה הטובה ביותר שאנו יכולים לתת לכם היא קודם כל לכתוב את קורות החיים שלכם בשפה העברית, לאחר שתסיימו לכתוב את קורות החיים שלכם בעברית תרגמו אותם לשפה האנגלית. במידה ויש לכם את האפשרות לתרגם את קורות החיים שלכם על ידי מתרגם מקצועי ובעל ניסיון אשר מתמחה בשפה האנגלית וכתיבה של קורות חיים באנגלית. במידה ואתם לא רוצים שאותו מתרגם יכתוב את קורות חייכם מתחילתם ועד סופם, אתם יכולים לתרגם את קורות החיים בכוחות עצמכם ולאחר מכן לתת למתרגם לבדוק אותם ולתקן אותם במידת הצורך.

עליכם לזכור דבר חשוב מאוד בכל התהליך של תרגום קורות חיים לאנגלית, או בכלל בכל כתיבת קורות חיים כלשהיא המטרה העליונה שלכם היא לתפוס את תשומת ליבו של המעסיק הרלוונטי אליכם. זכרו כי המעסיק אליו אתם פונים מקבל עשרות אם לא מאות פניות מדי יום, וידוע כי כל אחד מן מגישי הפניות מנסה לתפוס את תשומת ליבו של המעסיק ככל האפשר. קורות החיים שלכם צריכות להיות מעניינות, כאלה שיגרמו למעסיק להיתקע דווקא על קורות החיים שלכם ולא על של אחרים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here