קורס ערבית מדוברת – למי זה מתאים?

השפה הערבית היא שפה עשירה והיא נוכחת בתחומים רבים בחיים שלנו. בישראל יש מיעוט ערבי וידיעת השפה הערבית יכולה לסייע לנו בתקשורת ישירה איתו. אם אנחנו רוצים ללמוד ערבית לא כדאי לנו לעשות זאת לבד אלא להירשם לקורס בתחום זה.

במאמר זה אשר נכתב ע"י החטיבה ללימודי חוץ של מכללת תל-חי, תוכלו לדעת כל מה שאתם צריכים אודות קורס ערבית.

למי הקורס מיועד?

קורס ערבית מדוברת יכול לסייע לנו ללמוד לדבר ולכתוב ולקרוא בערבית כפי שמדברים בה ביומיום וכפי שהיא שגורה בלב החיים של הערבים הישראליים. הקורס מתאים לכל מי שרוצה ללמוד ערבית ולדעת לדבר בה. הקורס מתאים גם לאנשי עסקים, אנשים שרוצים ללמוד מזרחנות, חוקרי תרבות, חוקרי ספרות, אנשי כוחות הביטחון ועוד… הקורס עצמו יכול להיות חוויה עשירה מאוד ומהנה והוא יכול לאפשר לנו ליהנות יותר מכל דבר שאנחנו עושים.

מה ההבדל בין קורס ערבית מדוברת לערבית ספרותית?

השפה הערבית הקלאסית היא הרובד הגבוה ביותר של הערבית. חיבורים בערבית קלאסית נותרו לנו בדמות קטעי שירה מחצי האי ערב של לפני האסלאם (תקופת הג'אהליה) ובדמות הקוראן הקדוש אשר כתוב בסגנון שבט קורייש, השבט של נביא האסלאם מוחמד.
הערבית המדוברת היא הערבית המודרנית אשר נוצרה במהלך המאה העשרים לאחר הקמת מדינות הלאום הערביות וזה כדי לפשט את התקשורת בין כולם.

קורס ערבית מדוברת – איך זה יכול לעזור לנו?

קורס ערבית מדוברת יכול לפתוח בפנינו הרבה מאוד דלתות בעולם העבודה. אם אנחנו למשל רוצים להצטרף לכוחות הביטחון אז אם נדע ערבית זה יכול להיות לנו קל יותר להשתלב בתפקיד טוב בכוחות אלו. הערבית יכולה לעזור לנו להוסיף כישור טוב מאוד ונחוץ לקורות החיים שלנו. כל שפה נוספת שאנחנו יודעים מוסיפה לידע האישי שלנו ולמה שאנחנו יודעים והיא יכולה לאפשר לנו לדעת לעשות את התפקיד שלנו באופן הטוב ביותר. תמיד ידיעה של מספר שפות היא יתרון והיא יכולה לאפשר לנו ליהנות מאיכות חיים טובה יותר ותקשורת טובה יותר עם אנשים רבים בסביבת החיים והעבודה שלנו.

קורס ערבית מדוברת – איך זה יקדם אותנו מבחינה מקצועית?

קורס ערבית מדוברת יכול לקדם אותנו מאוד מבחינה מקצועית. אם אנחנו רוצים למשל לעבוד במשטרה או בכוחות הביטחון אז ידיעת ערבית על בוריה תסייע לנו מאוד. כוחות הביטחון מחפשים אנשים שיודעים לדבר ערבית שוטפת וזה עוזר בעבודה היומיומית שלהם. גם בתחומי מקצוע אחרים כמו רפואה או עבודה סוציאלית ידיעת ערבית יכולה לסייע כי היא מאפשרת לנו תקשורת בלתי אמצעית עם חלק מרכזי מהאוכלוסייה כך שנוכל ליצור איתם קשרים ולנהל איתם קשרי עבודה מטיבים ועשירים.

פרטים נוספים והרשמה

לפרטים נוספים והרשמה אתם מומזנים להיכנס לאתר של החטיבה ללימודי חוץ של המכללה האקדמית תל-חי בכתובת http://hutz.telhai.ac.il. מעדיפים שהכללה תחזור אליכם? ניתן לשלוח מייל באתר או לשלוח פקס למספר 04-8181405

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here