קורס בינה עסקית
מקור Depositphotos

תחום הבינה העסקית צובר תאוצה וחברות רבות מעוניינות לשלב פתרונות בינה מלאכותית כחלק ממערך הכלים לניהול המידע הארגוני. אם בעבר אנשי בינה עסקית נאלצו לאסוף, לתחקר, לעבד נתונים ובחלק מהמקרים אף לבנות שאילתות קבועות, הרי שהיום הם יכולים לפעול בסביבת פלטפורמה מתקדמת, האוספת ומעבדת מידע כך שכל שנותר לאנשי הבינה המלאכותית הוא לעסוק בהקמת התשתיות, לבצע התאמות לארגון וביצוע ולתפעל את הפעילות השוטפת במערכת. הנה כמה דברים שכדאי לדעת על קורס בינה עסקית.

קורס Qlik Sense all in one

Qlik Sense היא אחת מפלטפורמות הבינה העסקית המובילות בתחומה, זוהי מערכת חדשנית שבשונה מפתרונות קלאסיים מקבילים מאפשרת סביבת עבודה דינאמית, גמישה ההופכת כל משתמש- לאנליסט. עסקים רבים ברחבי העולם וביניהם החברות המובילות במשק – כבר בחרו בפתרון של Qlik ועבור אלו נדרשים אנשי מקצוע שיוכלו להקים ולתחזק סביבות עבודה, לבנות מודלים עסקיים ולתפעל את המערכת באופן שוטף. בנוסף גרף צרכי הארגונים נמצא בצמיחה של כ10% בשנה כך שחברות נוספות נדרשות להתמודד עם היקפי מידע עצומים וצריכות פתרונות מעשיים כדוגמת המערכת של Qlik.

מה היא מערכת Qlik Sense

Qlik Sense היא הפלטפורמה המובילה של חברת Qlik האמריקאית המיוצגת בישראל על ידי חברת Qlik Israel המערכת מנגישה את המידע הארגוני באופן אסוציאטיבי ומאפשרת לכל משתמש לחקור נתונים בפשטות בדשבורדים מבוססי מודלים מובנים ובהתאם להרשאות התפקיד. המערכת בשונה ממתחרותיה גמישה, דינאמית, מציגה את כל הקישורים הרלוונטיים למידע הנשאל על ידי המשתמש ומאפשרת לחתוך, לתחום, להציג נתונים בצורה גרפית ואף לבנות סיפור הממחיש את אופן קבלת ההחלטה. עם מערכת Qlik Sense המשתמשים מקדישים את רוב זמנם לסיעור מוחות ולקבלת החלטות על בסיס נתונים ואינם נדרשים להקצות משאבים לאיסוף מידע ממקורות שונים, עיבוד וביצוע ניתוחים. 

מה כולל קורס הבינה המלאכותית המקיף של Qlik 

הקורס מקנה למשתתפים יכולת מלאה לתפעל את המערכת החל משלב ההתקנה והטמעה ועד שלב התפעול השוטף הכולל בנייה של דשבורדים, מודלים, אובייקטים, טריגרים, הגדרות, ניהול ישויות, ניסיון בעבודה עם מסדי נתונים מסוגים שונים, שליפת נתונים ממקורות מידע מגוונים, התנסות עם כלי ה ETL המובנה של Qlik לימוד עקרונות עיצוב ממשק המשתמש ועוד. הקורס אינו מצריך ידע ב SQL אך נדרשת היכרות עם כלי האופיס. משך הקורס כ-64 שעות אקדמאיות הכוללות תכנים טכניים ועיוניים בשילוב תרגולים מעשיים המאפשרים למשתתפי הקורס להתנסות עם כלי המערכת בסביבת תרגול. הקורס מועבר על ידי מנהלי פרויקטים מובילים, הבקיעים בתהליכים ארגוניים ומעשירים את התוכן בדוגמאות מעשיות ושימושיות. בסיום הקורס המשתתף יוכל לנהל את הפלטפורמה באופן מלא ומיטבי ולהשתלב בהמשך כמשתמש מפתח בארגון שלו או כאיש בינה מלאכותית בכל ארגון העובד עם פתרונות Qlik

למי מתאים?

לאנשי בינה עסקית מנוסים, אנליסטים ומפתחים המעוניינים להכיר כלי BI מתקדמים

לאנשים ללא ניסיון או רקע טכני המעוניינים לבצע הסבה מקצועית ולהשתלב בתחום צומח. 

לבוגרי מנהל עסקים, מערכות מידע, סטטיסטיקה, חשבונאות המעוניינים לשלב כלים טכנולוגיים בסביבה העסקית. 

מה כולל הקורס? 

ידע עיוני וידע מעשי, תרגולים מעשיים ממוקדים, דוגמאות עדכניות מן "השטח", עבודת גמר המתכללת את כל החומר ומאפשרת לקבל משוב ולהטמיע את הלמידה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here