מלימודים לעבודה: איזה מסלול לימודים יביא אתכם להשתלבות בעולם ההייטק?
צילום יחצ

מזל טוב! החלטתם להצטרף לעולם ההיי-טק, אחד הענפים החשובים ביותר בכלכלה הישראלית. מה עליכם לקחת בחשבון בבחירת מסלול הלימודים שיביא אתכם להשתלבות מהירה בענף? בדקנו בשבילכם

חברות ההייטק מתקשות כיום למצוא עובדים המתאימים לצרכיהן, כיוון שצעירים רבים הלומדים את מקצועות ההיי-טק במכללות הייעודיות, מגיעים לעולם העבודה מצוידים במידע תיאורטי עם מעט מאוד ניסיון מעשי ויכולת לפתור בעיות בשטח.

מה חשוב לחפש?

כמו בכל עסקה טובה, כאשר אתם מחפשים את המוסד האקדמי המתאים עבורכם, כדאי לבחון היטב את התמורה שתקבלו בעבור המחיר. חשוב לבדוק מי מהמוסדות הקיימים יכין אתכם בצורה הטובה ביותר לכניסה מהירה וחלקה לעולם העבודה וייתן לכם מידע עדכני עם כלים מעשיים. רצוי שהמוסד יהיה בעל חיבור ישיר לעולם ההייטק, מה שיאפשר לכם התנסות פעילה בשוק העבודה ויעניק לכם תוספת נהדרת לקורות החיים שלכם.

אז…מה יש?

בדקנו והשווינו עבורכם: על קורס בדיקות אוטומטיות QA במכללות ג'ון ברייס והאקריו תשלמו כ- 17,000 ₪ בעבור 140 שעות אקדמיות, בהן תלמדו רק JAVA וכלי בדיקות אוטומטיות אחד בלבד.
במכללת INT תמורת כ-16,000 ₪ תלמדו קורס משולב אוטומטי וידני, שגם בו יילמד כלי אוטומציה אחד בלבד.

לעומת זאת, בסמארט קולג' תקבלו את תכנית הלימודים הרחבה והמתגמלת ביותר לקורס המדובר: 170 שעות אקדמיות, בהן תלמדו חמישה כלי אוטומציה, מהמוכרים והמבוקשים ביותר בשוק, כאשר תוכנית הלימודים כוללת גם בניית תשתית שתשמש אתכם כתיק עבודות מקצועי בקורות החיים שלכם. זאת בעבור המחיר האטרקטיבי ביותר של 12,000 ₪ בלבד.

מבין המכללות המציעות קורס בדיקות תוכנה, נראה כי במכללות השונות מציעים קורסים בעלי נפח שעות גדול. אולם כמות השעות אינה בהכרח מעידה על הפרקטיות של הלימוד: תכניות הלימוד כוללות הרבה חומר מסגרת תיאורטי ללא משמעות פרקטית לבודק ידני. בסמארט קולג' מציעים קורס פרקטי שיאפשר לכם להיכנס לעולם העבודה לאחר 3-4 חודשים, כמעט חצי שנה פחות (!) מהממוצע במכללות האחרות. בנוסף, תשלמו גם הכי פחות בעבור הקורס: במכללות השונות מחיר הקורס יהיה בין 14,000 ל-18,500 ₪ ואילו במכללת סמארט קולג' עלות הקורס הינה 12,000 ₪, עם אופציה להשמה דרך קבוצת סמארט והשתתפות בפרויקטים של הקבוצה.

קורס פיתוח בשפת פייטון, מוצע רק על ידי סמארט קולג' ומכללת הייטק נוספת. במכללה המתחרה תקבלו את הקורס בעלות של כ- 13,000 ₪ ואילו בסמארט קולג' תקבלו את הקורס החדשני ב- 12,000 ₪, מחיר שאינו מנצל את העובדה שיש לסמארט כמעט בלעדיות בתחום מבין המכללות.

מעט על סמארט
צילום יחצ

מעט על סמארט

מכללת סמארט הינו הגוף האקדמי של קבוצת סמארט, קבוצת הייטק אשר מספקת מגוון שירותים – החל מפתרונות תוכנה, דרך בנייה וקידום אפליקציות ואתרים, וכלה בבדיקות תוכנה ידניות ואוטומטיות. בנוסף, הקבוצה מפעילה את חטיבת Smart team, המספקת שירותי מיקור חוץ וייעוץ מקצועי, הניתן על ידי 58 מומחים – מרצים מנוסים ויועצים מכל תחומי ההייטק.

הסטודנטים במכללת סמארט קולג' נהנים מהכשרה מתוך המציאות של עולם ההייטק. הם מקבלים אימון כיצד לעבור ראיונות עבודה, מבצעים מספר מבחני הדגמה אמיתיים הניתנים בחברות הייטק למועמדים, ואף מקבלים סיוע בהשמה וגיוס סטודנטים למשרות מיקור חוץ מקבוצת סמארט. ומעל לכל: קבוצת סמארט משתפת סטודנטים ממכללת סמארט קולג' בפרויקטים אמיתיים של הקבוצה לפי הצורך, וכך מאפשרת להם לצבור ניסיון פרקטי במהלך הלימודים ולהיכנס בצורה מהירה וחלקה לעולם ההייטק.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here