לימוד תורה
קרדיט:canva

כל יהודי גדל על בסיס הערכים שמגיעים מתוך תורת ישראל בצורה כזו או אחרת. בוודאי במדינת ישראל, גם בחינוך הממלכתי יש זיקה ללימודי תורה, ואם אתם רוצים לקחת את הידע שלכם לרמה הבאה, ‏אז יש כל מיני דרכים שבהם אפשר לפתח הרגלי לימוד תורה ‏במהלך החיים הבוגרים. קודם כל, חשוב למצוא את מרכז הלימודים הנכון לכם פסיק בין שמדובר על ישיבה או על בית ספר, ‏ולאחר מכן צריך להתחיל לתכנן את מערכת השעות ללימוד תורה על בסיס הידע שכבר היום יש לכם. ‏אנחנו, אנשי הצוות של ישיבת אור דוד נעזור לכם לבנות מסלול לימודי תורה שמתאים לכם ונאפשר לכם לקבל ‏את כל הכלים על מנת לחיות חיים יהודים כמו שצריך.

‏במובנים רבים, לימוד תורה היא משימת החיים חשובה ‏ביותר בחייו של כל יהודי מאמין. כלומר, המטרה שלכם היא להצליח ללמוד תורה באופן קבוע ולחזק את הקשר שלכם ניידות, גם אם אתם לא בהכרח מגיעים מתוך רקע ‏משפחתי מסורתי. התורה מלמדת אותנו גם את סולם הערכים של החברה היהודית אבל גם את החשיבות של דבקות במטרה ואמונה גם כאשר החיים קשים ומורכבים. ‏זה בדיוק מהסיבה הזו, אתם רוצים למצוא חברותא טובה ללימוד תורה, ‏כמו גם צוות חינוכי מיוחד במינו אשר יכול לעזור לכם להתקדם בתהליך הלימודים שלכם על הצד הטוב ביותר.

‏יצירת דרך חיים שמתאימה לעולם היהודי

‏כאמור, המטרה המרכזית של לימוד תורה היא יצירת שגרת חיים שמבוססת על עולם הערכים היהודי. ולכן, לצד החשיבות של תרגילי הלימודים אתם גם צריכים לקנות לעצמכם שגרה של חיים שמתאימה ‏ליהודי שומר מצואת ואם אין לכם מספיק נסיון אז חשוב לכם לקבל את הליווי של אנשי הצוות של ישיבת אור דוד. אנחנו יכולים להסביר לכם איך אפשר לבנות אורח חיים יהודי גם בלי שיש לכם רקע ‏בעולם ההלכה, ואנחנו נתן לכם ‏את הליווי האישי שאתם צריכים לקבל בכל שלב בדרך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here