מה הופך קורס מנעולנים לכל כך אטרקטיבי?
צילום PIXABAY

מחפשים מקצוע שלא קשה לרכוש, שאפשר להרוויח בו יפה והוא תמיד מתחדש? מנעולנות הוא מקצוע כזה, שיש בו הרבה יתרונות. וקורס מנעולנות הוא אופציה מצוינת לרכישת המקצוע הזה

בחירת מקצוע או עיסוק – אפילו זמני, לתקופה שאחרי הצבא למשל – היא החלטה לא קלה. אנחנו מחפשים לרוב לעסוק במשהו שמעניין אותנו, שנוכל ללמוד בזמן סביר ויוכל לפרנס אותנו בעתיד.

אם חושבים על מקצוע שאפשר ללמוד בתוך פרק זמן סביר, הרי שמנעולנות הוא בהחלט מקצוע כזה: כיום, לימודי מנעולנות אורכים כארבעה חודשים, שבסופם אפשר בהחלט להתחיל לעבוד בשטח.

מחפשים קורס מנעולנים בראשון לציון? חפשו באתר b144 ובחרו לפי המלצות הגולשים

ביקוש? יש!

האוכלוסייה רק מתרבה, הולכת וגדלה, וכך גם מספר הדירות והבתים. מספיק לראות את תנופת הבניה בערים כמו ראשון לציון, למשל, כדי להבין על מה אנחנו מדברים.

גם בלי בנייה חדשה, אנשים עדיין מחליפים מקום מגורים, קונים או מוכרים דירה וצריכים להחליף מדי פעם צילינדר.

זה לא נראה לכם עניין גדול, להחליף צילינדר? יכול להיות, אבל על כל מישהו עם זוג ידיים טובות, יש עוד מישהו עם זוג ידיים שמאליות.

עתיד? מנעולנות הוא בהחלט מקצוע מתחדש.

תחום המנעולנות הוא תחום מתחדש ומתעדכן כל הזמן: התעשייה עוברת ממנעולי ייל מסורתיים למנעולים אלקטרוניים, לנעילה דיגיטלית מסוגים שונים, וכו'.

אם בוחרים במנעולנות של כלי רכב, הרי שגם שם דברים משתנים ותמיד יש מה ללמוד, במה להתמחות ולחדש. וככל שהתחום מתחדש, אגב, עולה הצורך בבעלי מקצוע מיומנים, מה שאומר תשלום גבוה וטוב יותר.

טוב לכם להיות עצמאים בשטח?

כמעט ואין מקצועות עצמאיים כל כך, כמו מנעולנים. בסופו של דבר אתם נוסעים ומגיעים לבתים או למכוניות של מי שזקוקים לשרות שלכם. החנות שלכם יכולה להיות בראשון לציון, למשל, אבל אתם יכולים לתת שרות בכל האזור, ולא מוגבלים למיקום מסוים.

מנעולנים רבים עובדים בשיתוף פעולה עם מנעולנים אחרים: יוצרים מעין רשת, שמעבירה קריאות בין חבריה.

אתם לא יכולים לתת שרות כרגע? לא צריך להפסיד את הלקוח. מרימים טלפון למנעולן באזור הקריאה, מפנים אותו ללקוח וכולם נהנים.

מצד שני, אם מתאים לכם יותר להיות שכירים –

אין בעיה. יש לא מעט בתי עסק שישמחו להעסיק אתכם, בין אם כאנשי שטח ובין אם כמנעולנים ונותני ייעוץ או שרות בחנויות.

חסמי כניסה – השכלה דרושה

קורס מנעולנות פתוח לכל מי שיש לו השכלה בסיסית, וכדי לעסוק במקצוע יש להיות ללא עבר פלילי.

מבחינה זו, אתם יכולים לרכוש את המקצוע הזה בכל שלב בחיים שלכם, בגיל צעיר יחסית או בתור משרה שנייה, אפילו בפנסיה או לצורך השלמת הכנסה.

אגב השלמת הכנסה, יש לא מעט מנעולנים טובים שעובדים כמעט אך ורק בסופי שבוע או בלילות. בצורה כזו הם משלימים הכנסה בצורה יפה, בעוד שבמשך היום הם עוסקים בתחום אחר או שונה לגמרי.

תחשבו על זה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here