קרדיט לתמונה Freepik

Flexystudy  , המיזם האקדמי החדש בהנהלתו של ד״ר מאיר אורנשטיין ושותפים בכירים מהארץ ומחו"ל  מכוונת להצלחה ומציעה לימודים מעשיים בתחומי התעסוקה של העולם החדש תוך חודשים בודדים  , במודל היברידי ובסטנדרטים של אוניברסיטאות מחו״ל. חדש בישראל

תומס אלווה אדיסון, ממציא נורת החשמל בין השאר, אמר פעם ש״הצלחה מורכבת מאחוז אחד של השראה ותשעים ותשעה אחוזים של הזעה״. במילים אחרות, צריך לעבוד קשה כדי להצליח. אבל גם הדרך לעבודה עלולה להיות לעיתים לא פשוטה. בעולם החדש שבו מקצועות משתנים וקריירות מתחלפות במהירות, נתח המועמדים ומחפשי העבודה הוא נתח משמעותי שקורץ למגייסים ולמנהלי החברות המובילות והתחרות גדולה. כח אדם מיומן והון אנושי איכותי הם המשאב הדרוש והחשוב ביותר כיום. עכשיו יש מי שמבטיחים להפוך אתכם לכאלה. אם אתם מחפשים קריירה חדשה או שינוי תעסוקתי בתקופה של חודשים בודדים . בנוסף המודל תשלום הינו ייחודי בארץ ובעולם. הסטודנט משלם סכום סימלי ברישום ושאר התשלום ברגע שהוא מתקבל לעבודה !! 

Flexystudy הוקמה במטרה ללמד ולהכשיר סטודנטים לתעסוקה מוצלחת בשוק העבודה העכשווי בתקופה של חודשים בודדים  היא אקדמיה טכנולוגית דיגיטלית במתווה של למידה מרחוק, שמציעה קורסים אונליין מהארץ ומהעולם במסלול לימודים ייחודי ומותאם אישית לכל סטודנט וסטודנטית. בין היתר מציעה האקדמיה רק את מקצועות הלימוד המבוקשים ביותר בשוק כגון: סייבר, QA , פול סטאק ודיגיטל מרקטינג. 

בסוף מסלול הלימודים יקבלו הבוגרים תעודה רשמית של  Flexystudy  והאקדמייה תדאג לכם להשמה בסיום הלימודים.

את הסטנדרטים של העולם החדש מציגה האקדמיה בהתאמה למודל הלימודים ההיברידי שלה, שמאפשר גמישות מקסימלית ושם את הזמן של הסטודנטים במרכז. בניגוד לתארים המסורתיים, Flexystudy מבטיחה להתאים את עצמה לדרישות ויכולות הלומדים, ולבנות להם מסלול לימודי מותאם לצרכים ולמטרות שלהם. היא מאפשרת ללמוד מהבית או מהמשרד, בכל שעה של היום ובקצב שמתאים לסטודנט או הסטודנטית. עוד מבטיחים שם תמיכה וליווי מלא שכוללים איזור אישי עם כל הקורסים, מערכי השיעור, הציונים, שאלות ותשובות נפוצות, תמיכה טכנית ומקצועית, רשת חברתית של סטודנטים נוספים להתייעצות ודיון וגם מחלקת השמה שתעזור בשאלות קריירה עתידית. ואת הכול תוכלו לסיים בחודשים בודדים  !!

מעבר לכל זה, האקדמייה  החדשה מדבר פרקטיקה בדרך להצלחה. כאן לא מבזבזים זמן על קורסי העשרה תיאורטיים, אלא מתרכזים בכלים מעשיים שיהוו יתרון בעולם הקריירה החדש, בדמות קורסי בונוס כמו כתיבה נכונה לקורות חיים, בניית פרופיל לינקדאין מקצועי, איתור משרות, הכנה לראיון עבודה ועוד. אלה מבטיחים לעשות חיים קלים יותר בכניסה לעבודה למי שעתידים לחפש את עצמם בין משרות בעתיד הלא רחוק.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here