קחו הפסקה מהלימודים
צילום pexels.com

לימודים לתואר ראשון כמעט ולא משאירים זמן פנוי עבור סטודנטים שרוצים לנסוע לחו"ל ולנקות קצת את הראש. אז מה עושים? בוחרים מלכתחילה טיול מאורגן ונהנים מכל העולמות – תרתי משמע

הפסקה מהלימודים היא דרישה לגיטימית של כל סטודנט בתואר ראשון. מחקרים מראים שהפסקות מן הסוג הזה משפרות את הביצועים באקדמיה בטווח הקצר והארוך, שהן עוזרות להתמודד עם קשיים ושיש להן השפעה חיובית על המוטיבציה. עם זאת, לרוב הסטודנטים אין זמן פנוי והקושי אף מתחדד כאשר הם רוצים לטוס מדי פעם לחו"ל.

החדשות הטובות הן שסטודנטים יכולים ליהנות מכל העולמות בעזרת טיול מאורגן ליפן ולמזרח הרחוק. מצד אחד, המדינות האקזוטיות במזרח שונות לגמרי ממה שהסטודנטים מכירים מהבית ולכן הן עונות על הפונקציה של ניקוי ראש. מצד שני, הטיול המאורגן חוסך לסטודנטים זמן וכסף ומאפשר להם לנצל כל רגע פנוי לצבירת חוויות חדשות.

למה דווקא יפן?

טיול מאורגן ליפן בפרט ולמזרח הרחוק בכלל הם בעלי ערך מוסף עבור סטודנטים. קודם כל, סביר להניח שלסטודנטים בגילאים שונים יש תקציב מוגבל. השאיפה לשמור על מסגרת התקציב אך לצאת לחופשה בראש שקט מקבלת מענה רק בזכות היתרונות של טיול מאורגן. עם טיולים כאלה הסטודנטים יודעים בדיוק כמה הם עומדים לשלם, מה הם מקבלים ומתי הם יוצאים לדרך וחוזרים לשגרה.

מעבר לכך, במזרח הרחוק יש יעדים אקזוטיים שלרוב הסטודנטים אין אפשרות להגיע אליהם באופן עצמאי. במקום לבזבז זמן יקר בהשוואה בין פעילויות או לסמוך על חוות דעת מהאינטרנט של אנשים שאתם לא מכירים, עדיף להעביר את האחריות לידיים של אנשי מקצוע. אותם אנשי מקצוע אחראיים על תכנון הטיול המאורגן והם גם אלו שמלווים את החוויה מקרוב.

כל מה שתרצו, בכל רגע נתון

טיולים מאורגנים למזרח יוצאים לכל אורך השנה ובהתאמה אישית לצרכים של סטודנטים. בפועל, יש סוגים שונים של טיולים מאורגנים וניתן להתאים אותם לתחומי עניין אישיים או לתחומי לימודים. סטודנטים להנדסה ואדריכלות ייסעו ליפן כדי להתרשם מהארכיטקטורה, בעוד סטודנטים לעיצוב ואופנה יתלהבו מהתרבות הפופולארית וחנויות הבוטיק.

יפן מרכזת במדינה אחת את העושר של תרבות המזרח הרחוק והיא מצליחה לשמור על ייחודיות מסוימת. כתוצאה מכך, סטודנטים יכולים לנצל כל חופשה קצרה שיש להם על מנת לטייל ביפן ולשמור על ראש פתוח לחוויות חדשות. בטווח הארוך, אותן חוויות שהסטודנט צובר במהלך הלימודים הן אלו שנשארות איתו גם אחרי קבלת התואר.

לסיכום, הפסקה מהלימודים חיונית עבורכם ואתם צריכים לתכנן אותה בצורה נכונה. אחת הדרכים לעשות זאת היא לצאת לטיול מאורגן במקומות רחוקים, כמו למשל ביפן או במדינות אחרות במזרח הרחוק. ככל שתקדימו לעשות זאת, כך תראו איך החוויה באוניברסיטה משתפרת ואיתה גם איכות החיים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here