מאוהבים בעיצוב גרפי? לא יכולים בלי לחשוב איך הייתם מציירים את מונה ליזה? קורס עיצוב אתרים הוא הפיתרון המושלם עבורכם! בואו להעביר את התשוקה שלכם לעיצוב לטכנולוגיה! בעזרת מחשב תוכלו לחולל פלאים!

עיצוב אתרים – 

הקורס מעניק את האפשרות ללמוד כיצד יש ליצור אתר אינטרנט מעניין, מושך, רווחי וזאת דרך עיני המתבונן. ניתן בנוסף – בהתאם לקורס – ללמוד קידום אתרים – כך שלא רק תיצרו אלא גם תשווקו בעזרת הכלים הנכונים – אגב גם אותם יש צורך לעצב בצורה נכונה ומושכת.
בניית דפי אינטרנט, מולטימדיה ופיתוח יישומים התורמים לאטרקטיביות האתר. בואו ללמוד ולקבל ארגז כלים בתחום עיצוב אתרים מהטובים בארץ!

מקוריות היא שם המשחק שלכם? יודעים מה אנשים אוהבים לראות כשהם גולשים בין האתרים השונים? כנראה שאתם בדרך להירשם אל קורס עיצוב אתרים! מוסדות הלימוד המתקדמים ביותר בכל רחבי הארץ – אצלנו בקליק אחד.

עולם חדש ומופלא –

אמנם האינטרנט קיים איתנו פחות ממאה שנה, אך הוא חולל מהפכה של ממש. יש לדעת כי ללא מפתחים ומשדרגי שפת תכנות, עולם המחשבים לא היה קיים, או נראה כפי שהוא היום – והיד עוד נטויה.

קורס עיצוב אתרים מתאים ביותר עבור תלמידים המבינים כי השימוש האינסופי באינטרנט יוצר במודע או שלא במודע זרימת מידע אדירה ובזרם המידע הזה עושים שימוש עסקים, אנשים פרטיים, מוסדות ציבוריים וכל מי שנמצא ברשת האינטרנט.

על הקורס והלימודים – 
התלמיד נחשף ומיישם תחומים כגון גרפיקה, אנימציה, ווידאו, פלאש, סאונד וכיו"ב. מאפשר לתלמידים להבדיל בין העיקר לתפל, וליצור את האתר המושלם עבור דרישות לקוחותיהם בעתיד, או עבור עצמם. ישנם אתרי תוכן (תוכנת DreamWeaver) ואתרים אינטראקטיביים (תוכנת פלאש) – ניתן ללמוד שני נושאים אלה בקורס אחד של עיצוב אתרים – כמובן בהתאם למתכונת מוסד הלימודים.
חשוב לבדוק את מוסד הלימודים ואת התעודה בגמר הקורס.

בעלי אנגלית בסיסית? עבודה בסביבת מחשב אינה זרה לכם?תמיד ביקורתיים כלפי עיצוב אתרים שגלשתם בהם? בואו לחולל את השינוי הגדול ביותר עבורכם! לימוד עיצוב אתרים! קחו את העתיד שלכם בידיים, שדרגו אותו, הפיחו בו חיים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here