סדנאות למנהלים הן להיט אולם כאשר לא מבינים למה הן נועדו בסופו של דבר לא יודעים להפיק מהן את המיטב. נחוץ ידע וניסיון בשילוב כל ההישגים האלה של מנהלים בסדנאות כאלה כדי להוביל את החברה ואת הארגון שלכם להישגים שונים על בסיס זה.

היום אנחנו עדים למגמה של ארגון מחדש של כל החשיבה של מנהלים כדי להתמודד עם העולם החדש שאנחנו חלק ממנו ובכל זאת אנחנו רואים מנהלים תוהים והולכים לאיבוד בכל הידע הרב הזה, כשהם מתקשים למצוא את עצמם עם כל הכלים החדישים שניתנים להם. לזה בדיוק נועדו כל הסדנאות והפעילויות של קבוצת גישות, לעשות סדר בידע של מנהלים ואנשי מכירות, נציגים שמביאים את הבשורה של החברה שלכם לכל העולם ויודעים להפיק ממנה את המיטב לכם בגרף המכירות והביצועים.

מנהלים שיודעים יותר עושים יותר

נשאלת לפעמים השאלה למה אנשים שכבר רכשו תארים אקדמיים בניהול עסקים וגם צברו ניסיון בתפקידי ניהול זקוקים לפעילות נוספת כמו קורס מנהלים. הסיבה היא שהידע מתחדש כל הזמן משום שמגמות חדשות בכלכלת העולם ובאופן שבו החברה והלקוחות הפוטנציאליים שלכם עובדים משפיעים ישירות על הניהול של הארגון ועל התוצאות שלו. שיפור בביצוע של תכניות עבודה כדי להשיג מטרות, שיפור בגרפים של המכירה ובתפוקה של המפעל והארגון הם מה שאנחנו שואפים לו יחד עם מטרות נוספות שאתם קובעים לעצמכם ולעובדים שלכם. כמו כן, יש לזכור שהיום ניהול כולל סל מיומנויות רחב וגדול הרבה יותר מאשר סל המיומנויות שנדרשו ממנהלים פעם. קבוצת גישות עובדת בדיוק על שיפור והקניית מיומנויות אלה כדי להתאים לתקופה הזאת.

מכירה היא חלק מההתפתחות המקצועית

בכל ארגון יש צורך בשכנוע ובמכירות, לפחות של מוצרים אם לא רעיונות. סדנת מכירות שמועברת לאנשי המקצוע בתחום זה אצלכם היא חלק מההתפתחות המקצועית שלהם וקבוצת גישות שמחה וגאה להציג את השיפור שחל בכל מי שעבר סדנה זו.

פיתוח ארגוני הוא חלק נוסף שהקבוצה מלמדת ושמה עליו דגש ולכן אתם מוזמנים לבחור מבין הפעילויות שהמכון מציע לכם שמועברת על ידי אנשי המקצוע מהשורה הראשונה בקבוצה, חולקים אתכם את הניסיון והידע הרב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here