אם אתם עדיין מתלבטים לגבי הקורס או לגבי מסלול הלימודים שאתם מעוניינים בו, חשוב שתדעו קצת יורת על תכניות לימודים נפוצות כמו לימודי משפטים, רפואה כמו גם על מקצועות קצת יותר "נחבאים אל הכלים" כמו קופירייטינג, סטיילינג ועוד. אז מה זה אומר כל מקצוע וכיצד אפשר ללמוד את התחום? כל המידע בהמשך.

לימודי משפטיםלימודי משפטים הם כאלה שהפכו פופולאריים במיוחד בקרב צעירים רבים, כמו גם אנשים שמעוניינים לשנות קריירה, והם כוללים בחירה בין שלל תחומים ביניהם: דיני נזיקין, פלילים, דיני תעבורה ועוד. כיום ישנם מגוון מתמחים שסיימו לימודי תואר במשפטים והם כאלה שמבצעים סטאז' במשרדי עורכי דין שונים או סטאז' בשירות הציבורי. כדי להתקבל לתחום זה חשוב לבחור באחת האוניברסיטאות המובילות בארץ,  להבין מהם תאני הקבלה ולבצע את הדרוש (מכינה או השלמת בגרויות) על מנת להתחיל לימודי תואר ראשון במשפטים.

לימודי רפואה – אם בעבר לימודים מסוג זה היו נחשבים מבין הקשים ביותר והיו אפשריים רק באוניברסיטאות גדולות בארץ, הרי שכיום רפואה היא מקצוע שניתן ללמוד גם בחול כמו בארצות שונות באירופה, בקנדה או אפילו באוניברסיטאות בארצות הברית. ואכן תחום הרפואה הוא אינו כל והוא כולל שלימודים מקיפים ואינטנסיביים הנמשכים 7 שנים אך לאחר מכן ניתן להתברג לסטאז' של שנה וחצי באחד מבתי החולים בארץ ומשם להחליט הם להמשיך האם תרצו עבוד בשירות הציבורי או שמא תרצו לפתוח מרפאה פרטית.

לימודי קופירייטינג וכתיבה – לימודים קצת פחות קונבנציונאליים אך כאלה שיכולים לקחת אתכם רחוק, בעיקר אם תמיד היה לכם כושר ביטוי מעולה בכתב, כמו גם אם אתם שנונים מקוריים ואוהבים ליצור ולכתוב. לימודי קופירייטינג וכתיבה מתרחשים בשלל מוסדות לימוד ובמכללות ותנאי הקבלה אינם נוקשים. לאחר סיום הלימודים תוכלו לבחור האם תרצו לעבוד במשרד פרסום או בחברת תוכן, או שמא תרצו להיות עצמאיים בתחום.

לימודי סטיילינג ואופנה – גם לימודי סטיילינג אינם כאלה שנחשבים נפוצים, אך מי שיש לו את הטאצ' את הטעם הטוב ואת החשיבה המקורית –  יכול להצליח בהם מאד. כיום ישנן שלל מכללות המציעות לימודי סטיילינג ואופנה לכל הגילים, תוך בחירת מסלולים מתאימים אישית לכל אחת ואחד.

לסיכום, בין אם אתם בוחרים בקורסים בקידום אתרים או אם אתם בוחרים בלימודי משפטים, מה שחשוב הוא כי תבחרו מקצוע שמתאים לכם, שאתם אוהבים ושיביא אתכם למקומות נכונים במהלך הקריירה שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here